autosport_raid-series-2017_1st_stage На початку квітня стартувала національна серія з джип-спринту «Ukrainian Raid-Series». Першим етапом стала херсонська «Олешківська Січ», і боротьба велася на березі річки та піщаних трасах в навколишніх лісах.

У цих змаганнях взяли участи як професійні гонщики, так і любителі, що в підсумку склало 22 екіпажі. В перший день джипери подолали 4-кілометрову спецділянку на піщаному узбережжі, яка іменується в ралі-рейдах «прологом». Другий день першого етапу запропонував учасникам 30-кілометрову кільцеву спецділянку, прокладену по дорогах в районі села Нечаєво. За один світловий день екіпажі пройшли вказаний відрізок спершу тричі в одному напрямку, а потім три разі у зворотному. В результаті змагальна частина гонки склала вагомі 184 «бойових» кілометри.

Шість команд стартували на спортивних позашляховиках в заліку «Sport». І першим переможцем серії джип-спринту став екіпаж, що складався з найбільш досвідчених учасників – Миколи Кузнєцова та Віталія Євтєхова (на фото). Вони не були найшвидшими, проте не допустили серйозних помилок при «пошуку» контрольних створів. «Срібло» гонки в професійному заліку на рахунку Костянтина Полійчука та Дениса Татарка. Цей екіпаж показав стабільний час і, не допустивши жодної навігаційної помилки, поступився переможцям 24-ма з половиною хвилинами. Кращі секунди на п’яти з семи «допів», включно з коротким прологом, показали Михайло Лисяк й Іван Солодовник, однак годинний штраф, по 30 хвилин за кожен «не взятий» контрольний створ, відкинув харківський екіпаж на третє місце.

Для любителів були відведені дві категорії – «Tuning» і «Standart». Як зауважують організатори серії, можливість виступу аматорів є головною особливістю «Ukrainian Raid Series». Окрім того, з гонщиків-любителів зняли заборону рухатися по трасі із заданою середньою швидкістю. Тож у заліку «Tuning», де дозволені серйозні технічні доопрацювання, стартувало 7 машин, тоді як в «Standart» на абсолютно серійних позашляховиках боролися 9 екіпажів.

У заліку «Tuning» перемогу відсвяткували Вадим Вевер і Максим Маштак, які навігаційно правильно пройшли всю дистанцію, що і стало запорукою їхнього тріумфу. Другими в цій частині змагань виявилися Андрій і Руслан Риндови, «на рахунку» яких всього лише півгодини штрафу. «Бронзовими» в цій категорії стали Олександр Сафронков та Анатолій Зеленський.

Кращими у заліку «Standart» були Леонід Протасов та Володимир Чеботар, які показали кращий час на п’яти з шести «допів». Подіум в «стандарті» доповнили Ігор Макулина/Віталій Гребенюк, а також Олександр Нестеренко/Олександр Чихун.

Додамо, що цей старт ознаменував повернення ралі-рейдових гонок, які в Україні не проводилися майже чотири роки.

Прес-служба Спортивного комітету України

Developed in conjunction with Joomla extensions.