У столиці України відбувся семінар FIM (Міжнародної Федерації мотоспорту) з підготовки суддів і директорів гонок (Race Director) для міжнародних змагань з мотокросу. Семінар читав президент комісії мотокросу FIM австрієць Вольфганг Сирб, його асистентом виступав член комісії мотокросу FIM синьйор Лаватті. Учасниками семінару були представники кількох країн: України (10 осіб), Росії (4), Молдови (3), Білорусії і Латвії.
Раніше віце-президент Федерації мотоциклетного спорту України Михайло Ротар говорив про плани нашої Федерації з усією серйозністю поставитися до проведення внутрішніх змагань та ввести у 2011-му обов’язкову посаду директора перегонів, як це прийнято у змаганнях рівня чемпіонатів світу. Цей семінар став підтвердженням його слів і першим кроком на шляху реалізації озвучених планів.
Семінар було розбито на чотири логічних блоки. Перша частина була присвячена ознайомленню учасників зі структурою FIM. Найважчим за навантаженням став, мабуть, другий блок, в рамках якого учасників ознайомили з правилами FIM для чемпіонатів МХ1, МХ2, МХ3, юніорських чемпіонатів світу, чемпіонатів для мотоциклів з колясками, супермото і сноукросса. Учасникам семінару довелося перетравити величезний обсяг інформації, який вміщується у 12 томах правил FIM. Вольфганг Сирб і його асистент давали роз’яснення щодо розподілу відповідальності між організаторами та представниками FIM (суддями) під час проведення змагань. З використанням відеороликів і слайдів були розглянуті різні ситуації, які повинен вирішувати директор перегонів, чітко визначена його відповідальність та компетенції.
Третій блок семінару носив практичний характер. Усіх учасників розбили на три групи, кожній з яких були поставлені завдання з відпрацювання змодельованих надзвичайних ситуацій, які можуть виникнути у ході змагань. Після того, як кожна з груп озвучувала своє рішення, проходило обговорення, аналізувалися помилки.
Четвертий блок являв собою складання тестів, які, у свою чергу, складалися з двох частин: перша – 40 запитань на 45 хвилин (дозволялося використовувати роздану літературу), друга – 30 питань на 30 хвилин (без використання літератури). У найближчі дні представники FIM, що проводили семінар, підведуть підсумки тестування, і на їх підставі ряд учасників семінару отримає звання суддів та директорів гонок міжнародної категорії.
motocros-kolyaskyУ столиці України відбувся семінар FIM (Міжнародної Федерації мотоспорту) з підготовки суддів і директорів гонок (Race Director) для міжнародних змагань з мотокросу. Семінар читав президент комісії мотокросу FIM австрієць Вольфганг Сирб, його асистентом виступав член комісії мотокросу FIM синьйор Лаватті. Учасниками семінару були представники кількох країн: України (10 осіб), Росії (4), Молдови (3), Білорусії і Латвії.
Раніше віце-президент Федерації мотоциклетного спорту України Михайло Ротар говорив про плани нашої Федерації з усією серйозністю поставитися до проведення внутрішніх змагань та ввести у 2011-му обов’язкову посаду директора перегонів, як це прийнято у змаганнях рівня чемпіонатів світу. Цей семінар став підтвердженням його слів і першим кроком на шляху реалізації озвучених планів.
Семінар було розбито на чотири логічних блоки. Перша частина була присвячена ознайомленню учасників зі структурою FIM. Найважчим за навантаженням став, мабуть, другий блок, в рамках якого учасників ознайомили з правилами FIM для чемпіонатів МХ1, МХ2, МХ3, юніорських чемпіонатів світу, чемпіонатів для мотоциклів з колясками, супермото і сноукросса. Учасникам семінару довелося перетравити величезний обсяг інформації, який вміщується у 12 томах правил FIM. Вольфганг Сирб і його асистент давали роз’яснення щодо розподілу відповідальності між організаторами та представниками FIM (суддями) під час проведення змагань. З використанням відеороликів і слайдів були розглянуті різні ситуації, які повинен вирішувати директор перегонів, чітко визначена його відповідальність та компетенції.
Третій блок семінару носив практичний характер. Усіх учасників розбили на три групи, кожній з яких були поставлені завдання з відпрацювання змодельованих надзвичайних ситуацій, які можуть виникнути у ході змагань. Після того, як кожна з груп озвучувала своє рішення, проходило обговорення, аналізувалися помилки.
Четвертий блок являв собою складання тестів, які, у свою чергу, складалися з двох частин: перша – 40 запитань на 45 хвилин (дозволялося використовувати роздану літературу), друга – 30 питань на 30 хвилин (без використання літератури). У найближчі дні представники FIM, що проводили семінар, підведуть підсумки тестування, і на їх підставі ряд учасників семінару отримає звання суддів та директорів гонок міжнародної категорії.
за матеріалами порталу motosport.ua

Developed in conjunction with Joomla extensions.