autosport-ferrari-team-ukraine-monzaУ 2012 році пишеться нова сторінка в історії українського автоспорту. На світовій арені з’явилася команда, що здатна вести боротьбу за найвищі місця в одній із найбільш прогресуючих європейських серій. Маючи у своєму розпорядженні три новенькі гоночні Ferrari 458 Italia та досвічених пілотів (Руслана Циплакова, Андрія Круглика та Андрія Лебедя), команда Ferrari Team Ukraine кинула виклик суперникам у провідній європейській моносерії Ferrari Challenge Europe.

«Ця гоночна серія привернула нашу увагу тому, що надає учасникам абсолютно рівні умови – ідентичні автомобілі, гуму та бензин. Тут усе залежить від майстерності пілота, і я вважаю, що на даний момент – це найшвидша моносерія на автомобілях Ferrari, – говорить Андрій Круглик, який минулого року успішно перевірив свої сили в цій першості разом із російською командою Ferrari Moscow, досягши з нею кількох перемог, у тому числі і на Світовому Фіналі. – Саме тоді, коли стояли на найвищій сходинці п’єдесталу під звуки національного гімну, і зародилася ідея української команди в Ferrari Challenge».

«Цього року були об’єднані італійська та європейська першості, а це означає, що на старт вийде більше учасників. Крім того, італійці полюбляють жорстку контактну боротьбу колесо-в-колесо, тому за кожну позицію доведеться, у прямому сенсі, боротися», – відзначав перед першою гонкою Круглик.

А після гонки Андрій піднімався на подіум – пілот Ferrari Team Ukraine фінішував на третьому місці! Якщо минулого року Круглик як дебютант виступав у класі для новачків і «джентельмен драйверів», то зараз він захищає честь України в «королівському» класі Ferrari Challenge Europe. Це так званий залік Trofeo Pirelli, де виступають професійні пілоти або ж ті, хто вже має чималий досвід в цій моносерії, яка, до речі, цього року святкує 20-річний ювілей.

Вже на тестових заїздах Андрій показував 3-й час, майже в 0,6 секундах від найкращого результату Бйорна Гроссмана. На вільній практиці Круглик прискорився, знову показавши 3-й час, але вже менш ніж в 0,4с від найшвидшого. У кваліфікації суперники дещо прискорилися і поул на першу гонку заробив Никі Кадей, тоді як Андрій програв йому 0,5 секунди, ставши четвертим.

Проте гонка серйозно поміняла розстановку сил. Переміг Гроссман, який стартував з 2-го місця, тоді як українець фінішував 3-м, в 6 секундах від переможця і за 2,5с від срібного призера Андреа Беллуцці.

Другий заїзд був не таким вдалим для нашого гонщика. Мало того, що на самому початку гонки йому довелося «поштовхатися» з італійськими конкурентами, через що машина Андрія на якісь секунди зіскочила з асфальту на гравій (цих секунд вистачило, щоб опуститися на 9-ту позицію). Так на додачу, коли Круглик після серії блискавичних атак вже на останньому колі виходив на 5-ту фінішну позицію, один з його опонентів ззаду не розрахував сили гальм свого Ferrari і буквально виштовхнув Андрія з траси. Як результат – 8-ме місце.

У категорії Coppa Shell українські гонщики цього разу, на жаль, не показали видатних результатів. Андрій Лебідь так жодного разу і не фінішував. А Руслан Циплаков лише в другій гонці зумів закріпитися на 18-му місці фінішного протоколу.

Що ж, попереду ще 8 етапів Ferrari Challenge. Наступний – 22-го квітня в Імолі.

{social}

Developed in conjunction with Joomla extensions.