П’ятничний день Rally de Portugal почався для команди Mentos Ascania Racing оптимістично: на початкових спецділянках українці закріпилися в першій половині турнірної таблиці P-WRC. Завершився день також згідно командним планами: eсі екіпажі подолали дистанцію, Олександр Салюк і Павло Черепін дісталися до фінішу четвертими, Валерій Горбань і Сергій Ларенс – 9-ми, а Олексій Кікірешко і Вадим Чернега – 15-ми.
Все почалося з відновлення справедливості: судді усунули помилкову зайву хвилину у вчорашньому результаті екіпажу Салюка і Черепіна, і наші гонщики перемістилися на 9-й рядок заліку P-WRC. На трьох перших спецділянках п’ятничного етапу Салюк просунувся турнірною таблицею на кілька позицій. А на СД4 наш пілот показав третій час (на 0,3 с випередивши португальця Рікардо Моуру і поступившись 22,5 с Хейдену Паддону) – таким чином за підсумками першої секції Олександр Салюк і Павло Черепін фінішували четвертими. Зберігаючи холодну голову – попереду ще левова частина дистанції – екіпаж утримався на цій же позиції до кінця дня. Від третього рядку протоколу Салюка відокремило 15,2 сек. Утім, для команди призові позиції зараз не пріоритет – рівень екіпажу дозволяє їхати швидко, але набагато важливіше довести машину до фінішу.
«Ми проїхали з Рікардо Моурою секунда в секунду три допи! І це просто здорово, коли така боротьба, – розповідає Олександр Салюк. – Ми вибрали свій темп, бережемо автомобіль і перестраховуємося. І будемо їхати так завтра».
Валерій Горбань і Сергій Ларенс дотримувалися спокійної і витриманої тактики: екіпаж почав день на межі першого десятка заліку P-WRC. Усі три спецділянки першої секції Горбань зміцнював своє становище – і на перший сервіс заїхав 9-м. Найкращим п’ятничним результатом Горбаня став восьмий час на СД6. На фініш екіпаж прийшов з 9-м результатом: друга секція п’ятниці пройшла для Горбаня і Ларенса в упевненому і стабільному темпі. «Ми звикаємо до покриття, обстановки, погоди, – розповідає Валерій Горбань. – Дорога дуже важка, але зношення шин сьогодні було не критичне - колеса жорсткі і витримують місцеві навантаження. Сергій працює дуже професійно, але, звісно, справжня «скатаність» у будь-якому екіпажі приходить з часом».
Третій же екіпаж команди Mentos Ascania Racing, Олексій Кікірешко і Вадим Чернега, подолав перший день португальських випробувань у межах 14-17-ої позицій серійного заліку. Олексієві, який більшу частину своєї кар’єри присвятив кільцевим перегонам, Португалія подарувала чимало задоволення, але припасла і багато випробувань. «Дуже важка дорога, – розповів Вадим Чернега, – яку не так-то просто записати під час ознайомлення і потім сприйняти на слух».
У п’ятницю протистояння в заліку P-WRC завершилося на користь Хейдена Паддона, другим фінішував Андерс Грондаль, а третю сходинку утримав Рікардо Моура. Ще один український екіпаж у складі команди «Darnitsa Motorsport» Юрій Протасов-Адріан Афтаназів Один з фаворитів P-WRC, Патрік Флодін, перекинувся на самому початку дня, але зміг продовжити гонку. Тепер його доля – наздоганяти. Утім, потенціал шведа обіцяє зробити цю гонитву захоплюючою для вболівальників.
А українські екіпажі Mentos Ascania Racing готуються зустріти 148 км суботи у всеозброєнні. Техніка витримала перший «справжній» день без проблем, і екіпажі продемонстрували високий рівень самовладання – якість першої необхідності в найскладніших португальських умовах.
У загальному ж заліку Ралі Португалії лідирує фін Ярі-Матті Латвала.
rally-Portugal-Valeriy-Gorban-1П’ятничний день Rally de Portugal почався для команди Mentos Ascania Racing оптимістично: на початкових спецділянках українці закріпилися в першій половині турнірної таблиці P-WRC. Завершився день також згідно командним планами: eсі екіпажі подолали дистанцію, Олександр Салюк і Павло Черепін дісталися до фінішу четвертими, Валерій Горбань і Сергій Ларенс – 9-ми, а Олексій Кікірешко і Вадим Чернега – 15-ми.
Все почалося з відновлення справедливості: судді усунули помилкову зайву хвилину у вчорашньому результаті екіпажу Салюка і Черепіна, і наші гонщики перемістилися на 9-й рядок заліку P-WRC. На трьох перших спецділянках п’ятничного етапу Салюк просунувся турнірною таблицею на кілька позицій. А на СД4 наш пілот показав третій час (на 0,3 с випередивши португальця Рікардо Моуру і поступившись 22,5 с Хейдену Паддону) – таким чином за підсумками першої секції Олександр Салюк і Павло Черепін фінішували четвертими. Зберігаючи холодну голову – попереду ще левова частина дистанції – екіпаж утримався на цій же позиції до кінця дня. Від третього рядку протоколу Салюка відокремило 15,2 сек. Утім, для команди призові позиції зараз не пріоритет – рівень екіпажу дозволяє їхати швидко, але набагато важливіше довести машину до фінішу.
«Ми проїхали з Рікардо Моурою секунда в секунду три допи! І це просто здорово, коли така боротьба, – розповідає Олександр Салюк. – Ми вибрали свій темп, бережемо автомобіль і перестраховуємося. І будемо їхати так завтра».
Валерій Горбань і Сергій Ларенс дотримувалися спокійної і витриманої тактики: екіпаж почав день на межі першого десятка заліку P-WRC. Усі три спецділянки першої секції Горбань зміцнював своє становище – і на перший сервіс заїхав 9-м. Найкращим п’ятничним результатом Горбаня став восьмий час на СД6. На фініш екіпаж прийшов з 9-м результатом: друга секція п’ятниці пройшла для Горбаня і Ларенса в упевненому і стабільному темпі. «Ми звикаємо до покриття, обстановки, погоди, – розповідає Валерій Горбань. – Дорога дуже важка, але зношення шин сьогодні було не критичне - колеса жорсткі і витримують місцеві навантаження. Сергій працює дуже професійно, але, звісно, справжня «скатаність» у будь-якому екіпажі приходить з часом».
Третій же екіпаж команди Mentos Ascania Racing, Олексій Кікірешко і Вадим Чернега, подолав перший день португальських випробувань у межах 14-17-ої позицій серійного заліку. Олексієві, який більшу частину своєї кар’єри присвятив кільцевим перегонам, Португалія подарувала чимало задоволення, але припасла і багато випробувань. «Дуже важка дорога, – розповів Вадим Чернега, – яку не так-то просто записати під час ознайомлення і потім сприйняти на слух».
У п’ятницю протистояння в заліку P-WRC завершилося на користь Хейдена Паддона, другим фінішував Андерс Грондаль, а третю сходинку утримав Рікардо Моура. Ще один український екіпаж у складі команди «Darnitsa Motorsport» Юрій Протасов-Адріан Афтаназів Один з фаворитів P-WRC, Патрік Флодін, перекинувся на самому початку дня, але зміг продовжити гонку. Тепер його доля – наздоганяти. Утім, потенціал шведа обіцяє зробити цю гонитву захоплюючою для вболівальників.
А українські екіпажі Mentos Ascania Racing готуються зустріти 148 км суботи у всеозброєнні. Техніка витримала перший «справжній» день без проблем, і екіпажі продемонстрували високий рівень самовладання – якість першої необхідності в найскладніших португальських умовах.
У загальному ж заліку Ралі Португалії лідирує фін Ярі-Матті Латвала.

Developed in conjunction with Joomla extensions.