8-10-го квітня степові простори Криму біля мису Тарханкут стануть ареною битви українських рейдовиків-професіоналів, до яких повинні приєднатися кілька їхніх російських колег.
Інтерес гонщиків із сусідньої держави до української гонки не випадковий. Річ у тім, що за досягнутою домовленістю між профільними комітетами автомобільних федерацій обох країн, восени у цій же місцевості пройде ще одна гонка, яка стане спільним етапом Кубку України з ралі-рейдів та етапом чемпіонату Росії в аналогічній дисципліні. Причому, якщо українських гонщиків після цього буде чекати ще один етап, то для росіян ця гонка стане завершальною і вирішальною у році. Тому деякі російські рейдовики вирішили взяти участь у весняній гонці, щоб заздалегідь ближче познайомитися з характером місцевості.
Народжена кілька років тому «Баха Тарханкут», по праву зайняла провідне місце серед українських ралі-рейдових гонок. Так, у ній немає справжніх пісків, які може запропонувати Астраханська область, але їх не в змозі надати жодна з місцевостей в Україні. Зате кримська земля кидає екіпажам і їхній техніці інший, куди більш жорсткий у всіх сенсах виклик. Траса гонки проходить по кам’янистих дорогах, і в неї також «вкраплене» майже повне степове бездоріжжя.
Комбінація досить швидкісних ділянок помножена на жорстку трасу і зазвичай високу температуру, перетворює цю гонку на справжнє випробування на витривалість як для організмів самих гонщиків, так і для «нутрощів» їхньої техніки та її «взуття».
Попри те, що багато українських гонщиків уже не вперше приїжджають у ці татарські степи, завдяки їх простору і кількості місцевих доріг, організатори приготували для них багато в чому нову і незнайому трасу. Хитросплетіння абсолютно однакових на вигляд сільських степових доріг змусять поламати голови штурманів, в той час як на  пілотів чекають «гостинні» камені на узбіччях і навіть кромки обривів морського берега. Додайте сюди кам’янисті поля і степи, підступні яри, і ви отримуєте неповторний колорит «Бахи Тарханкут» в усій її красі. Розслабитися екіпажі зможуть тільки після закінчення гонки.
Разом з новизною маршруту був залишений незабутній для всіх брід, що став фірмовим знаком «Бахи Тарханкут». При його форсуванні учасники часто переживають незабутні враження. У той же час глядачі розташовуються на досить близькій відстані, і з задоволенням спостерігають за добровільним прийомом грязьових процедур учасниками.
Після досить сумних останніх сезонів, коли у зв’язку з об’єктивними причинами кількість стартуючих танула на очах, за попередніми даними «Баха Тарханкут-2011» повинна зібрати чималу кількість учасників на найрізноманітнішій техніці, а найвища категорія «Супер-продакшн» може налічувати до 10 екіпажів, чого давно не траплялося на українських теренах. Так у перегони повинні повернутися одеська та харківська команди, кожна складається з трьох екіпажів.
Безсумнівним фаворитом перегонів буде чотириразовий, причому поспіль, володар Кубку України з ралі-рейдів та бронзовий призер Кубка ФІА з бах минулого року Богдан Новицький. Він буде виступати на своєму потужному прототипі G-Force Рroto.
Також вже традиційно в гонці зможуть стартувати і аматори, на серійній техніці. Для них вона буде проходити в скороченому і легшому форматі. На гонці очікується близько 30 екіпажів-любителів з усіх куточків України. Крім автомобілістів, на старт вийдуть учасники на мотоциклетній, як квадро-, так і двоколісній техніці. За попередніми даними в кожному з заліків планують виступати близько 10 наїзників.
autosport-baja-tarhankut8-10-го квітня степові простори Криму біля мису Тарханкут стануть ареною битви українських рейдовиків-професіоналів, до яких повинні приєднатися кілька їхніх російських колег.
Інтерес гонщиків із сусідньої держави до української гонки не випадковий. Річ у тім, що за досягнутою домовленістю між профільними комітетами автомобільних федерацій обох країн, восени у цій же місцевості пройде ще одна гонка, яка стане спільним етапом Кубку України з ралі-рейдів та етапом чемпіонату Росії в аналогічній дисципліні. Причому, якщо українських гонщиків після цього буде чекати ще один етап, то для росіян ця гонка стане завершальною і вирішальною у році. Тому деякі російські рейдовики вирішили взяти участь у весняній гонці, щоб заздалегідь ближче познайомитися з характером місцевості.
Народжена кілька років тому «Баха Тарханкут», по праву зайняла провідне місце серед українських ралі-рейдових гонок. Так, у ній немає справжніх пісків, які може запропонувати Астраханська область, але їх не в змозі надати жодна з місцевостей в Україні. Зате кримська земля кидає екіпажам і їхній техніці інший, куди більш жорсткий у всіх сенсах виклик. Траса гонки проходить по кам’янистих дорогах, і в неї також «вкраплене» майже повне степове бездоріжжя.
Комбінація досить швидкісних ділянок помножена на жорстку трасу і зазвичай високу температуру, перетворює цю гонку на справжнє випробування на витривалість як для організмів самих гонщиків, так і для «нутрощів» їхньої техніки та її «взуття».
Попри те, що багато українських гонщиків уже не вперше приїжджають у ці татарські степи, завдяки їх простору і кількості місцевих доріг, організатори приготували для них багато в чому нову і незнайому трасу. Хитросплетіння абсолютно однакових на вигляд сільських степових доріг змусять поламати голови штурманів, в той час як на  пілотів чекають «гостинні» камені на узбіччях і навіть кромки обривів морського берега. Додайте сюди кам’янисті поля і степи, підступні яри, і ви отримуєте неповторний колорит «Бахи Тарханкут» в усій її красі. Розслабитися екіпажі зможуть тільки після закінчення гонки.
Разом з новизною маршруту був залишений незабутній для всіх брід, що став фірмовим знаком «Бахи Тарханкут». При його форсуванні учасники часто переживають незабутні враження. У той же час глядачі розташовуються на досить близькій відстані, і з задоволенням спостерігають за добровільним прийомом грязьових процедур учасниками.
Після досить сумних останніх сезонів, коли у зв’язку з об’єктивними причинами кількість стартуючих танула на очах, за попередніми даними «Баха Тарханкут-2011» повинна зібрати чималу кількість учасників на найрізноманітнішій техніці, а найвища категорія «Супер-продакшн» може налічувати до 10 екіпажів, чого давно не траплялося на українських теренах. Так у перегони повинні повернутися одеська та харківська команди, кожна складається з трьох екіпажів.
Безсумнівним фаворитом перегонів буде чотириразовий, причому поспіль, володар Кубку України з ралі-рейдів та бронзовий призер Кубка ФІА з бах минулого року Богдан Новицький. Він буде виступати на своєму потужному прототипі G-Force Рroto.
Також вже традиційно в гонці зможуть стартувати і аматори, на серійній техніці. Для них вона буде проходити в скороченому і легшому форматі. На гонці очікується близько 30 екіпажів-любителів з усіх куточків України. Крім автомобілістів, на старт вийдуть учасники на мотоциклетній, як квадро-, так і двоколісній техніці. За попередніми даними в кожному з заліків планують виступати близько 10 наїзників.

Developed in conjunction with Joomla extensions.