Закінчився один з найважчих ралі-рейдів на Землі, який дехто вважає не менш складним, ніж сам Дакар. І обидва українських учасника змогли дістатися до його фінішу.
Desert Challenge укотре підтвердив свою репутацію, і в останній день гонка проводила учасників справжньою піщаною бурею! Тим не менше, вона не зупинила українців, які пройшли крізь неї, закінчивши майже 300-кіломтрову спец-ділянку без штрафів. Обидва Вадима витратили на цей шлях близько 5,5 години, але якщо для Притуляка цей час відповідав 41-му місцю, у двох годинах від найкращого, то для Нестерчука це було 15-м показником у двох з половиною годинах відставання від першого серед позашляховиків.
Завдяки двом упевненим дням і проблемам у багатьох з учасників (а до фінішу гонки дісталося усього 20 з 35 позашляховиків, які стартували) Вадим Нестерчук піднявся в генеральній класифікації з 22-го на підсумкове 14-те місце. Його сумарне відставання від переможця склало 42,5 години, з яких 27 склали штрафи за запізнення на фініші і не прохід точок і КВ. У своїй категорії Т2, де з 10-ти екіпажів, які стартували, «вижили» шестеро, українець закінчив гонку п’ятим. Безсумнівним переможцем у Т2 став Лорент Руссо.
Француз перед останнім днем ішов на 4-му місці в абсолюті. Однак, закінчивши останній день з 12-м часом, він втратив дві години, які відсунули його на 5-те підсумкове місце. Не заробивши жодної штрафної хвилини, пілот серійного позашляховика Nissan Patrol відстав від переможця абсолюту трохи більше, ніж на 6,5 години. Що ж стосується дизельної підгрупи Т2.2, то тут першим (і 4-м у Т2) став Ілля Кузнєцов, випередивши Нестерчука на 4 години. Через аналогічні з українцем технічні проблеми з його Toyota Land Cruiser 200 і піщані пастки росіянин назбирав 23 з половиною штрафні години і закінчив гонку на одне місце вище за Вадима – 13-м.
У голові пелетону попри те, що фактично все було вирішено напередодні, трійка лідерів не зменшила обертів, особливо Жан Луї Шлессер і Леонід Новицький. Після дня на трасі, яка частково нагадувала гігантську пральну дошку з дюн висотою 2-3 метри, обидва закінчили його з пошкодженими передками їхніх машин.
Але «Лис пустелі» поставив фінальну крапку, нехай і на 2 хвилини, але випередивши Стефана Петранселя. Новицький був ще на хвилину повільніший. Для Петранселя, який випередив у підсумку на 15 хвилин Новицького і на годину Шлессера, ця перемога стала п’ятою у Desert Challenge, і за цим показником він зрівнявся з «Лисом пустелі».
У класі мотоциклів уп’яте на Desert Challenge переміг іспанець Марк Кома, причому утретє поспіль. Вадим Притуляк закінчив гонку 41-м у змішаному заліку мотоцикли-квадроцикли та 28-м у класі «450 сс». При цьому відставання Вадима-наїзника від переможця свого заліку було набагато меншим, ніж у його співвітчизника: 28,5 годин, з яких 16 склали штрафи. Але не можна забувати, що у Притуляка було жорстке падіння на самому початку 2-го етапу, де він не фінішував, за що і отримав приписку майже у 18 годин!
Але у випадку з обома українцями, які не є професійними гонщиками, а тільки любителями, вже фініш у такій складній гонці як Desert Challenge дорівнює перемозі. Досить сказати, що напередодні до всіх постраждалих додався ще один арабський екіпаж позашляховика, який після перевороту з проблемами хребтів був доставлений до лікарні. А в останній день гонки інший місцевий екіпаж, перескочивши через дюну, буквально переїхав мотоцикл турецького наїзника Сельджука Бектаса. Добре, що сам мотоцикліст отримав лише легкі садна…
autosport-abu-dhabi-desert-challenge-2011-1Закінчився один з найважчих ралі-рейдів на Землі, який дехто вважає не менш складним, ніж сам Дакар. І обидва українських учасника змогли дістатися до його фінішу.
Desert Challenge укотре підтвердив свою репутацію, і в останній день гонка проводила учасників справжньою піщаною бурею! Тим не менше, вона не зупинила українців, які пройшли крізь неї, закінчивши майже 300-кіломтрову спец-ділянку без штрафів. Обидва Вадима витратили на цей шлях близько 5,5 години, але якщо для Притуляка цей час відповідав 41-му місцю, у двох годинах від найкращого, то для Нестерчука це було 15-м показником у двох з половиною годинах відставання від першого серед позашляховиків.
Завдяки двом упевненим дням і проблемам у багатьох з учасників (а до фінішу гонки дісталося усього 20 з 35 позашляховиків, які стартували) Вадим Нестерчук піднявся в генеральній класифікації з 22-го на підсумкове 14-те місце. Його сумарне відставання від переможця склало 42,5 години, з яких 27 склали штрафи за запізнення на фініші і не прохід точок і КВ. У своїй категорії Т2, де з 10-ти екіпажів, які стартували, «вижили» шестеро, українець закінчив гонку п’ятим. Безсумнівним переможцем у Т2 став Лорент Руссо.
Француз перед останнім днем ішов на 4-му місці в абсолюті. Однак, закінчивши останній день з 12-м часом, він втратив дві години, які відсунули його на 5-те підсумкове місце. Не заробивши жодної штрафної хвилини, пілот серійного позашляховика Nissan Patrol відстав від переможця абсолюту трохи більше, ніж на 6,5 години. Що ж стосується дизельної підгрупи Т2.2, то тут першим (і 4-м у Т2) став Ілля Кузнєцов, випередивши Нестерчука на 4 години. Через аналогічні з українцем технічні проблеми з його Toyota Land Cruiser 200 і піщані пастки росіянин назбирав 23 з половиною штрафні години і закінчив гонку на одне місце вище за Вадима – 13-м.
У голові пелетону попри те, що фактично все було вирішено напередодні, трійка лідерів не зменшила обертів, особливо Жан Луї Шлессер і Леонід Новицький. Після дня на трасі, яка частково нагадувала гігантську пральну дошку з дюн висотою 2-3 метри, обидва закінчили його з пошкодженими передками їхніх машин.
Але «Лис пустелі» поставив фінальну крапку, нехай і на 2 хвилини, але випередивши Стефана Петранселя. Новицький був ще на хвилину повільніший. Для Петранселя, який випередив у підсумку на 15 хвилин Новицького і на годину Шлессера, ця перемога стала п’ятою у Desert Challenge, і за цим показником він зрівнявся з «Лисом пустелі».
У класі мотоциклів уп’яте на Desert Challenge переміг іспанець Марк Кома, причому утретє поспіль. Вадим Притуляк закінчив гонку 41-м у змішаному заліку мотоцикли-квадроцикли та 28-м у класі «450 сс». При цьому відставання Вадима-наїзника від переможця свого заліку було набагато меншим, ніж у його співвітчизника: 28,5 годин, з яких 16 склали штрафи. Але не можна забувати, що у Притуляка було жорстке падіння на самому початку 2-го етапу, де він не фінішував, за що і отримав приписку майже у 18 годин!
Але у випадку з обома українцями, які не є професійними гонщиками, а тільки любителями, вже фініш у такій складній гонці як Desert Challenge дорівнює перемозі. Досить сказати, що напередодні до всіх постраждалих додався ще один арабський екіпаж позашляховика, який після перевороту з проблемами хребтів був доставлений до лікарні. А в останній день гонки інший місцевий екіпаж, перескочивши через дюну, буквально переїхав мотоцикл турецького наїзника Сельджука Бектаса. Добре, що сам мотоцикліст отримав лише легкі садна…

Developed in conjunction with Joomla extensions.