Незважаючи на численні труднощі й капризи, пов'язані як з людьми, так і з погодою, ралі «Столиця» все-таки відбулося – хоч і не в тому форматі, який планувався спочатку.
Різного роду складності призвели до того, що окремого заліку для спортивних машин так і не було – лише кілька «каркасників» виступили в ролі автомобілів безпеки. Основою ж змагання стали два десятки екіпажів на серійних автомобілях, яких не злякав прогноз погоди.
А погода, як на гріх, вирішила упродовж одного дня викласти усі наявні у неї козирі. І якщо церемонія відкриття гонки, що відбулася на Хрещатику, пройшла хоча б без опадів, то наступного дня учасники перегонів спробували на собі усе, від дощу до снігу і граду. По суті, найбільшою проблемою став стан грунтової траси «Боярський Вал», де проходили спецділянки, – він постійно погіршувався. Якщо під час першого проїзду траса являла собою відносно сухий і щільний грунт, то до кінця дня покриття ставало усе більш в’язким і слизьким. На жаль, у ході гонки учасникам все частіше потрібний був евакуатор, а фінальний, шостий, проїзд організаторам і зовсім довелося відмінити.
Тим не менше, у своїй більшості учасники залишилися задоволені екстремально проведеним днем, а результати гонки знову нагадали про те, що майстерність грає вирішальну роль навіть у аматорських змаганнях. Абсолютно найкращий час на дистанції показав екіпаж Валерія Калинчука і Максима Бондаря на Subaru Impreza; а ось безпосередньо за ними фінішували Олександр Вовкотруб і Віталій Педос на 1,5-літровому Daewoo Lanos. Відзначимо, що призові фініші в аматорських ралі стають для цього екіпажу вже звичною справою, можливо, Олександру та Віталію пора піднімати планку і переходити у професійний спорт? Третє місце в абсолютному заліку посів ще один екіпаж добре відомий за аматорським ралі – Олександр Руденко та Олег Теплов на Mitsubishi Lancer.
Володимир Некрасов, rally.in.ua
autosport-rally-StolycyaНезважаючи на численні труднощі й капризи, пов'язані як з людьми, так і з погодою, ралі «Столиця» все-таки відбулося – хоч і не в тому форматі, який планувався спочатку.
Різного роду складності призвели до того, що окремого заліку для спортивних машин так і не було – лише кілька «каркасників» виступили в ролі автомобілів безпеки. Основою ж змагання стали два десятки екіпажів на серійних автомобілях, яких не злякав прогноз погоди.
А погода, як на гріх, вирішила упродовж одного дня викласти усі наявні у неї козирі. І якщо церемонія відкриття гонки, що відбулася на Хрещатику, пройшла хоча б без опадів, то наступного дня учасники перегонів спробували на собі усе, від дощу до снігу і граду. По суті, найбільшою проблемою став стан грунтової траси «Боярський Вал», де проходили спецділянки, – він постійно погіршувався. Якщо під час першого проїзду траса являла собою відносно сухий і щільний грунт, то до кінця дня покриття ставало усе більш в’язким і слизьким. На жаль, у ході гонки учасникам все частіше потрібний був евакуатор, а фінальний, шостий, проїзд організаторам і зовсім довелося відмінити.
Тим не менше, у своїй більшості учасники залишилися задоволені екстремально проведеним днем, а результати гонки знову нагадали про те, що майстерність грає вирішальну роль навіть у аматорських змаганнях. Абсолютно найкращий час на дистанції показав екіпаж Валерія Калинчука і Максима Бондаря на Subaru Impreza; а ось безпосередньо за ними фінішували Олександр Вовкотруб і Віталій Педос на 1,5-літровому Daewoo Lanos. Відзначимо, що призові фініші в аматорських ралі стають для цього екіпажу вже звичною справою, можливо, Олександру та Віталію пора піднімати планку і переходити у професійний спорт? Третє місце в абсолютному заліку посів ще один екіпаж добре відомий за аматорським ралі – Олександр Руденко та Олег Теплов на Mitsubishi Lancer.
Володимир Некрасов, rally.in.ua

Developed in conjunction with Joomla extensions.