Другий етап італійської серії Campionato Italiano Turismo di Serie (CITS), в якій виступає українсько-російський молодіжний екіпаж Tsunami RT Олексій Яцюк – Микола Журавльов, пройшов на одній з найвідоміших і найбільш швидкісних трас Італії – Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari di Imola.
Після казусу на першому етапі в Адрії, коли Яцюк з Журавльовим змушені були упродовж усього гоночного уїк-енду боротися виключно з технічними проблемами на своєму Mini Cooper S (постійні неполадки системи турбонаддуву), у розпорядження молодіжного екіпажу був наданий інший автомобіль.
Кваліфікація пройшла успішно – дует Tsunami RT показав сьомий час в абсолютному заліку CITS (з урахуванням всіх класів) і п’яте в монокубку S Cup Italia. У першій гонці, що відбулася у суботу ввечері, Микола Журавльов акуратно подолав всю дистанцію і фінішував восьмим (шостим в S Cup Italia).
Оскільки в другому заїзді вісім найкращих учасників попередньої гонки шикуються на старті у зворотному порядку, Олексію Яцюку, який змінив Журавльова, належало стартувати з поулу. Крім того, в неділю різко змінилася погода – велика частина заїзду проходила під дощем. Українець якийсь час лідирував, поки на першу позицію не прорвався Іван Трамонтоцці, один з найсильніших пілотів монокубку і головний фаворит S Cup Italia.
Під кінець заїзду дощ припинився, і на підсохлій трасі почалася щільна боротьба за місця на подіумі. У підсумку Яцюк хоч і поступився Сімоне ді Луці, але зумів утримати третє місце, відбивши всі атаки Франческо Фанарі – усі троє фінішували в секундному проміжку.
Таким чином, дует Олексія Яцюка та Миколи Журавльова (за правилами CITS, всі завойовані очки записуються обом пілотам екіпажу) вже в другому своєму виступі в Італії зумів фінішувати на подіумі – причому не тільки в заліку S Cup Italia, але і в абсолюті!
autosport-Olexiy-YatsukДругий етап італійської серії Campionato Italiano Turismo di Serie (CITS), в якій виступає українсько-російський молодіжний екіпаж Tsunami RT Олексій Яцюк – Микола Журавльов, пройшов на одній з найвідоміших і найбільш швидкісних трас Італії – Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari di Imola.
Після казусу на першому етапі в Адрії, коли Яцюк з Журавльовим змушені були упродовж усього гоночного уїк-енду боротися виключно з технічними проблемами на своєму Mini Cooper S (постійні неполадки системи турбонаддуву), у розпорядження молодіжного екіпажу був наданий інший автомобіль.
Кваліфікація пройшла успішно – дует Tsunami RT показав сьомий час в абсолютному заліку CITS (з урахуванням всіх класів) і п’яте в монокубку S Cup Italia. У першій гонці, що відбулася у суботу ввечері, Микола Журавльов акуратно подолав всю дистанцію і фінішував восьмим (шостим в S Cup Italia).
Оскільки в другому заїзді вісім найкращих учасників попередньої гонки шикуються на старті у зворотному порядку, Олексію Яцюку, який змінив Журавльова, належало стартувати з поулу. Крім того, в неділю різко змінилася погода – велика частина заїзду проходила під дощем. Українець якийсь час лідирував, поки на першу позицію не прорвався Іван Трамонтоцці, один з найсильніших пілотів монокубку і головний фаворит S Cup Italia.
Під кінець заїзду дощ припинився, і на підсохлій трасі почалася щільна боротьба за місця на подіумі. У підсумку Яцюк хоч і поступився Сімоне ді Луці, але зумів утримати третє місце, відбивши всі атаки Франческо Фанарі – усі троє фінішували в секундному проміжку.
Таким чином, дует Олексія Яцюка та Миколи Журавльова (за правилами CITS, всі завойовані очки записуються обом пілотам екіпажу) вже в другому своєму виступі в Італії зумів фінішувати на подіумі – причому не тільки в заліку S Cup Italia, але і в абсолюті!

Developed in conjunction with Joomla extensions.