Традиційно упродовж багатьох років 1-й етап кросового сезону в Україні відкриває гонка в Харкові, яка проходить на одній з найбільш видовищних трас у країні – «Черкаській лозовій», що нагадує американські гірки і славиться своєю підступністю.
Попри те, що на гонку зібралося не так багато спортсменів, а всі групи баггі і класи автомобілів ледь зібрали необхідний кворум у 5 учасників, захоплюючої боротьби вистачало. Щоправда, частіше вона велася не за перше місце, тому що в багатьох випадках лідери впевнено підтверджували своє реноме.
Найбільш гострим вийшов бій за перемогу у старшій юнацькій групі баггі 1Ю. Тут стартувало усього троє учасників, але до вирішального третього фіналу з перемогами підійшли Олег Пантелей і Владислав Середенко, в той час як на рахунку Андрія Чуйкіна було два других місця.
Така ситуація означала, що переможе на етапі той, хто виграє останній фінал. У гострому протистоянні з суперниками це вдалося зробити Андрію – за рівності очком з Середенком саме він очолив подіум, в той час як Пантелей фінішував третім і став бронзовим призером.
У молодшій підгрупі серед малюків такої боротьби не було: всі три заїзди виграв Максим Іванченко, так само усі три рази другим позаду нього фінішував Єгор Кулішов.
Серед дорослих учасників баггі у двох групах балом правили чемпіони. У задньопривідній 2-й групі першими місцями у перших двох фіналах Олександр Крутенко достроково забезпечив собі вершину подіуму. У найстаршій 4-й групі баггі Руслан Ткаченко та його повнопривідна баггі, оснащена потужним турбованим двигуном, були поза конкуренцією – три перемоги при повній відсутності спротиву.
Зате 3-я група (повний привід і атмосферний 1,6 літровий двигун) подарувала великий сюрприз. Перший фінал залишився за фаворитом Євгеном Черняком, тоді як Ірина Бондаренко, яка пересіла на чемпіонську машину свого чоловіка Ігоря (цього разу він був тільки в якості глядача) мала проблеми з машиною і була лише 5-ю.
Але в другому фіналі ролі помінялися: стартуючи з останнього місця, Ірина виграла, тоді як Черняк з вини техніки виявився останнім. При цьому на рахунку Марата Муллакаєва було два других місця, і в разі своєї перемоги у третьому фіналі він також претендував на золото. На жаль, але на його баггі відмовила КПП. Ірина ж зуміла стримати позаду себе Черняка і вперше очолила подіум етапу чемпіонату України!
У всіх чотирьох кузовних класах такої боротьби за перемогу не було. Серед «Таврій» у 7Н домінував Іван Половинкина, який виграв усі три фінали, щоправда, потрібно сказати, у чинного чемпіона Олександра Дарієнка були проблеми з машиною, що призвело до сходу у другому фіналі. Тим не менше, у двох інших фіналах Олександр зміг фінішувати другим і взяти срібло етапу.
В 7А також боротьба велася тільки за 2-3 місця, позаду Сергія Денисова, який виграв у всіх трьох фіналах. Другим за підсумками етапу став Олег Войтенко, який випередив Олександра Куліша.
Наймасовішим традиційно став 8-й клас, де пілоти виступають на монопривідній 1,6-літровій техніці з серйозним рівнем доопрацювання двигуна і підвіски. Але з відходом з класу двох чемпіонів минулих років – Павла Драчука та Андрія Таранова – фактично без серйозного опору залишився Костянтин Бородавченко, який і переміг в усіх трьох фіналах.
Найпрестижніший 12-й клас вже який рік перебуває на межі вимирання: серед монопривідних автомобілів з молодших класів на старті було всього два повнопривідні автомобілі, причому на їх водійських місцях двох чемпіонів минулих літ Олександра Решетилова і Олександра Фельдмана змінили новачки.
Перевага потужності техніки в кілька разів була на боці початківців, і саме дебютант Сергій Чорний очолив подіум класу, випередивши Максима Красношапку, який виступає з минулого року.
autocross-cherkaska-lozovaТрадиційно упродовж багатьох років 1-й етап кросового сезону в Україні відкриває гонка в Харкові, яка проходить на одній з найбільш видовищних трас у країні – «Черкаській лозовій», що нагадує американські гірки і славиться своєю підступністю.
Попри те, що на гонку зібралося не так багато спортсменів, а всі групи баггі і класи автомобілів ледь зібрали необхідний кворум у 5 учасників, захоплюючої боротьби вистачало. Щоправда, частіше вона велася не за перше місце, тому що в багатьох випадках лідери впевнено підтверджували своє реноме.
Найбільш гострим вийшов бій за перемогу у старшій юнацькій групі баггі 1Ю. Тут стартувало усього троє учасників, але до вирішального третього фіналу з перемогами підійшли Олег Пантелей і Владислав Середенко, в той час як на рахунку Андрія Чуйкіна було два других місця.
Така ситуація означала, що переможе на етапі той, хто виграє останній фінал. У гострому протистоянні з суперниками це вдалося зробити Андрію – за рівності очком з Середенком саме він очолив подіум, в той час як Пантелей фінішував третім і став бронзовим призером.
У молодшій підгрупі серед малюків такої боротьби не було: всі три заїзди виграв Максим Іванченко, так само усі три рази другим позаду нього фінішував Єгор Кулішов.
Серед дорослих учасників баггі у двох групах балом правили чемпіони. У задньопривідній 2-й групі першими місцями у перших двох фіналах Олександр Крутенко достроково забезпечив собі вершину подіуму. У найстаршій 4-й групі баггі Руслан Ткаченко та його повнопривідна баггі, оснащена потужним турбованим двигуном, були поза конкуренцією – три перемоги при повній відсутності спротиву.
Зате 3-я група (повний привід і атмосферний 1,6 літровий двигун) подарувала великий сюрприз. Перший фінал залишився за фаворитом Євгеном Черняком, тоді як Ірина Бондаренко, яка пересіла на чемпіонську машину свого чоловіка Ігоря (цього разу він був тільки в якості глядача) мала проблеми з машиною і була лише 5-ю.
Але в другому фіналі ролі помінялися: стартуючи з останнього місця, Ірина виграла, тоді як Черняк з вини техніки виявився останнім. При цьому на рахунку Марата Муллакаєва було два других місця, і в разі своєї перемоги у третьому фіналі він також претендував на золото. На жаль, але на його баггі відмовила КПП. Ірина ж зуміла стримати позаду себе Черняка і вперше очолила подіум етапу чемпіонату України!
У всіх чотирьох кузовних класах такої боротьби за перемогу не було. Серед «Таврій» у 7Н домінував Іван Половинкин, який виграв усі три фінали, щоправда, потрібно сказати, у чинного чемпіона Олександра Дарієнка були проблеми з машиною, що призвело до сходу у другому фіналі. Тим не менше, у двох інших фіналах Олександр зміг фінішувати другим і взяти срібло етапу.
В 7А також боротьба велася тільки за 2-3 місця, позаду Сергія Денисова, який виграв у всіх трьох фіналах. Другим за підсумками етапу став Олег Войтенко, який випередив Олександра Куліша.
Наймасовішим традиційно став 8-й клас, де пілоти виступають на монопривідній 1,6-літровій техніці з серйозним рівнем доопрацювання двигуна і підвіски. Але з відходом з класу двох чемпіонів минулих років – Павла Драчука та Андрія Таранова – фактично без серйозного опору залишився Костянтин Бородавченко, який і переміг в усіх трьох фіналах.
Найпрестижніший 12-й клас вже який рік перебуває на межі вимирання: серед монопривідних автомобілів з молодших класів на старті було всього два повнопривідні автомобілі, причому на їх водійських місцях двох чемпіонів минулих літ Олександра Решетилова і Олександра Фельдмана змінили новачки.
Перевага потужності техніки в кілька разів була на боці початківців, і саме дебютант Сергій Чорний очолив подіум класу, випередивши Максима Красношапку, який виступає з минулого року.

Developed in conjunction with Joomla extensions.