Нехай і недовго, але все ж напередодні увечері часи учасників на автомобілях WRC в «Ралі Аргентини» порівнювали за найкращим часом, який показали наші Юрій Протасов з Адріаном Афтаназівим.
Річ у тім, що гонку відкривала «паралельна», де порядок старту був реверсивним і зоряна пара 7-разового чемпіона і «вічно другого» Себастьяна Лоеба з Мікко Хірвоненом закривала день. Якщо в Аргентині цей перший супер-спешіал стартував після третьої дня за місцевим часом, то коли лідери почали вирулювати на свою очну дуель, було вже близько 11 вечора за Києвом.
Коли по трасі, яка рясніла поворотами і трамплінами, пройшов Патрік Флодін, серйозно випередивши Міхала Косцюшко, коментатори поспішили сказати, що його час 2 хвилини і 36,2 секунди буде найкращим. Однак пізніше на грунтовій трасі з’явилися українці, які з лишком випередили одного з головних фаворитів гонки, переможця «Ралі Португалії» в P-WRС Хайдена Педдона, показавши 2 хвилини і 35,7 секунди.
Після цього часу українцям поступився не тільки Мартін Семерад, причому одразу більше 8 секунд, але і пілоти на автомобілях WRC: Петер ван Меркштейн-молодший на «Сітроені» і Даніель Олівейра на «Міні». Щоправда, перевага Протасова над Флодіном склала усього пів секунди. Примітно, що два аргентинських пілота Кампос і Левай, які на правах «вайлд-кард» були заявлені в Р-WRC і будуть боротися за очки, показали одні з найгірших часів: 22-е і 24-е в абсолюті (з 33 екіпажів, які стартували ) майже у 8 і 10 секундах від Юрія.
Після «продакшена» настала черга довгоочікуваних багатьма тисячами фанатів машин WRC. Місцевий кумир, багаторазовий чемпіон Аргентини Федеріко Віллягра зміг випередити лише на 0,2 секунди Меттью Вілсона, після нього Петер Сольберг просто розбив Медса Остберга, випередивши його на 7 секунд! Проте молода норвезька зірка повідав, що не став перевзуватися після шейкдауну і проїхав на старій гумі, економлячи свіжу на гонку. Усього пів секунди розділили передостанню пару двох «№ 2» Себастьяна Ожьє та Ярі-Матті Латвалу.
З урахуванням того, що Латвала проїхав лише одну спробу на шейкдауні, за його власним визнанням, він був не впевнений у поведінці машини на «паралельці». Однак і його напарник Мікко Хірвонен поступився Себастьяну Лоеба, причому відразу майже дві секунди. Таким чином, перша СД залишилася за 5-разовим переможцем «Ралі Аргентини». Більше того, всі топ-3 місця були зайняті пілотами «Сітроен», де Сольберг поступився Лоебу 0,9 секунди і ще на одну десяту повільнішим був Ожьє.
Час Латвали в підсумку виявився кращим, ніж у Хірвонена – він 4-й, за півтори секунди від Лоеба. Час Протасова у підсумку став 10-м в абсолюті, менш ніж в 10 секундах від Лоеба.
Утім, все це було не більше, ніж прев’ю, показова розминка для публіки. Попереду майже 375 бойових кілометрів дуже важкими дорогами з неймовірною кількістю піску, пилу, каміння та асфальтових ділянок, від наявності яких залишилися далеко не в захваті майже всі топ-пілоти.
Швидше за все, «Ралі Аргентини» стане справжньою гонкою на виживання, особливо в продакшені, де, напевне, правильним буде розмірений підхід «на доїзд». Питання в тому, що якщо Мартін Семерад та Юрій Протасов з урахуванням їх турнірного становища, в принципі, можуть собі його дозволити, то Педдон, швидше за все, буде атакувати, а Флодіну і зовсім з його єдиним очком нічого іншого не залишається.
Та не будемо забігати наперед. У п’ятницю на учасників чекає майже 160 залікових кілометрів, з яких близько 40 складе той самий горезвісний асфальт. Будемо сподіватися, що українці оберуть правильний підхід до гонки… Уболіваємо за наших!
rally-Argentina-LoebНехай і недовго, але все ж напередодні увечері часи учасників на автомобілях WRC в «Ралі Аргентини» порівнювали за найкращим часом, який показали наші Юрій Протасов з Адріаном Афтаназівим.
Річ у тім, що гонку відкривала «паралельна», де порядок старту був реверсивним і зоряна пара 7-разового чемпіона і «вічно другого» Себастьяна Лоеба з Мікко Хірвоненом закривала день. Якщо в Аргентині цей перший супер-спешіал стартував після третьої дня за місцевим часом, то коли лідери почали вирулювати на свою очну дуель, було вже близько 11 вечора за Києвом.
Коли по трасі, яка рясніла поворотами і трамплінами, пройшов Патрік Флодін, серйозно випередивши Міхала Косцюшко, коментатори поспішили сказати, що його час 2 хвилини і 36,2 секунди буде найкращим. Однак пізніше на грунтовій трасі з’явилися українці, які з лишком випередили одного з головних фаворитів гонки, переможця «Ралі Португалії» в P-WRС Хайдена Педдона, показавши 2 хвилини і 35,7 секунди.
Після цього часу українцям поступився не тільки Мартін Семерад, причому одразу більше 8 секунд, але і пілоти на автомобілях WRC: Петер ван Меркштейн-молодший на «Сітроені» і Даніель Олівейра на «Міні». Щоправда, перевага Протасова над Флодіном склала усього пів секунди. Примітно, що два аргентинських пілота Кампос і Левай, які на правах «вайлд-кард» були заявлені в Р-WRC і будуть боротися за очки, показали одні з найгірших часів: 22-е і 24-е в абсолюті (з 33 екіпажів, які стартували ) майже у 8 і 10 секундах від Юрія.
Після «продакшена» настала черга довгоочікуваних багатьма тисячами фанатів машин WRC. Місцевий кумир, багаторазовий чемпіон Аргентини Федеріко Віллягра зміг випередити лише на 0,2 секунди Меттью Вілсона, після нього Петер Сольберг просто розбив Медса Остберга, випередивши його на 7 секунд! Проте молода норвезька зірка повідав, що не став перевзуватися після шейкдауну і проїхав на старій гумі, економлячи свіжу на гонку. Усього пів секунди розділили передостанню пару двох «№ 2» Себастьяна Ожьє та Ярі-Матті Латвалу.
З урахуванням того, що Латвала проїхав лише одну спробу на шейкдауні, за його власним визнанням, він був не впевнений у поведінці машини на «паралельці». Однак і його напарник Мікко Хірвонен поступився Себастьяну Лоеба, причому відразу майже дві секунди. Таким чином, перша СД залишилася за 5-разовим переможцем «Ралі Аргентини». Більше того, всі топ-3 місця були зайняті пілотами «Сітроен», де Сольберг поступився Лоебу 0,9 секунди і ще на одну десяту повільнішим був Ожьє.
Час Латвали в підсумку виявився кращим, ніж у Хірвонена – він 4-й, за півтори секунди від Лоеба. Час Протасова у підсумку став 10-м в абсолюті, менш ніж в 10 секундах від Лоеба.
Утім, все це було не більше, ніж прев’ю, показова розминка для публіки. Попереду майже 375 бойових кілометрів дуже важкими дорогами з неймовірною кількістю піску, пилу, каміння та асфальтових ділянок, від наявності яких залишилися далеко не в захваті майже всі топ-пілоти.
Швидше за все, «Ралі Аргентини» стане справжньою гонкою на виживання, особливо в продакшені, де, напевне, правильним буде розмірений підхід «на доїзд». Питання в тому, що якщо Мартін Семерад та Юрій Протасов з урахуванням їх турнірного становища, в принципі, можуть собі його дозволити, то Педдон, швидше за все, буде атакувати, а Флодіну і зовсім з його єдиним очком нічого іншого не залишається.
Та не будемо забігати наперед. У п’ятницю на учасників чекає майже 160 залікових кілометрів, з яких близько 40 складе той самий горезвісний асфальт. Будемо сподіватися, що українці оберуть правильний підхід до гонки… Уболіваємо за наших!
{social}

Developed in conjunction with Joomla extensions.