altЮхо Ханнінен здобув впевнену перемогу на четвертому етапі чемпіонату IRC «Prime Yalta Rally 2011», випередивши Бріана Буфф’є на 11,7 секунди. Хоча був момент, коли здавалося, шо фін не витримає натиску свого суперника – Буфф’є у заключний день змагань поступово скорочував своє відставання, відігравши до обіду сім секунд з тринадцяти. Проте, після денного сервісу Ханнінен знову наростив темп. На СД12 Юхо відіграв у Буфф’є шість секунд, а на СД13 ще майже сім, вирішивши результат цієї важкої непередбачуваною гонки на свою користь.
«Це був хороший уїк-енд. Не було проколів, не було помилок. Складна гонка, але команда виконала відмінну роботу », – радів Ханнінен після фінішу.
«Добре, що я набрав важливі очки. Уїк-енд видався неідеальним, іноді ми робили неправильний вибір гуми, але машина відпрацювала добре », – додав Бріан Буфф’є.
Боротьба за третє місце між Яном Копецькі і Андреасом Міккелсеном закінчилася перемогою чеха. Копецькі виграв дві пообідніх СД, і не залишив своєму супернику жодного шансу.
Іноземні гонщики високо оцінили організацію ялтинського етапу. Бріан Буфф’є, команда Kronos Peugeot, переможець Ралі Монте-Карло-2011 (Ялта-2011: другий в абсолюті): «Я б сказав, що на Монако гонка в Ялті зовсім не схожа. У тому сенсі, що тут абсолютно інший – більш складний, більш слизький – асфальт, а в усьому іншому тут все значно цікавіше і краще!»
Ян Копецьки, команда Skoda Motorsport, дворазовий віце-чемпіон IRC (Ялта-2011: третій в абсолюті): «Якщо порівнювати ралі Ялти і ралі Росія (яке у свій час теж було етапом IRC), то з організаційної точки в Ялті усе , звичайно, краще. Враховано багато дрібниць, зручно розташована зона сервісу, і гонка дуже компактна. А якщо порівнювати організацію Ралі Ялта і Ралі Монте-Карло чи тієї ж Сардинії, то там настільки багаторічний досвід проведення змагань такого рівня, до якого Україні ще далеко – з об’єктивних причин – але якщо працювати, вчитися і прагнути, то у вас все вийде».
Також у Ялті пройшов третій етап чемпіонату України. Другий рік поспіль переможцем став екіпаж, який до старту ніхто не записував у фаворити – цього разу тріумфували Сергій Перець і Денис Малков!
Захопивши лідерство в Prime Yalta Rally за підсумками перших двох днів, спортсмени з Мелітополя лише на короткий час поступилися ним, але після СД11 знову очолили гонку і довели її до переможного фінішу. Найбільш драматичними, безумовно, були дві фінальних спецділянки, на яких Перця стрімко наздоганяли Валерій Горбань і Вадим Чернега, котрі набрали чудовий темп. Однак, Сергій проявив несподівану для молодого спортсмена тактичну мудрість, скинувши темп рівно настільки, щоб акуратно фінішувати, не підпустивши при цьому до себе суперника.
Третіми в заліку українського чемпіонату могли б стати кияни Олексій Тамразов і Іван Герман, проте два пробитих колеса (і сумарна втрата більше десяти хвилин) відкинули їх на п’яте місце в абсолютному заліку ЧУ. Третє ж призове місце завоював екіпаж Олександра Салюка-старшого і Євгена Червоненка, який прийняв рішення про старт в ралі після двадцятирічної перерви. Попри проблеми з двигуном, що виникли ще в перший день ралі, ветерани українського спорту стали єдиним екіпажем у команді Proton, що дістався до фінішу.
Абсолютно несподівані результати Prime Yalta Rally радикально змінили картину загального стану в абсолютному заліку чемпіонату України після трьох етапів. Оскільки згідно з регламентом очки в міжнародній гонці нараховуються з коефіцієнтом 1,5, Перець і Горбань одразу перемістилися на самий верх турнірної таблиці, зробивши ситуацію набагато більш заплутаною, ніж вона була після ралі «Маріуполь». 

{social}

Developed in conjunction with Joomla extensions.