altЗавершальний етап чемпіонату пройшов на вулицях Львова. Як зазначив голова комітету кільцевих гонок Автомобільної федерації України Ігор Крижанівський, проведення змагань на вулицях міста є важливим кроком на шляху популяризації вітчизняного автоспорту.
«Якщо на «Чайку» під Києвом приїжджають лише любителі гонок, то у місті глядачами стають навіть випадкові перехожі. Для нас це дуже важливо», – сказав він.
Саме у Львові вирішилася доля титулів у двох класах, передає autocentre.ua. Якщо ім’я чемпіона у класі Турінг-Лайт Ігоря Скуза було відомо ще до львівського етапу, то в популярному заліку Лада-1500 і новому Лада-1600 все вирішувалося тут.
В обох випадках визначальною стала не боротьба на трасі, а тактичні ігри. Лідер чемпіонату Олександр Іванченко до Львова не приїхав, але його єдиному супернику Сергію Юнашеву все одно необхідна була тільки перемога, для чого треба було виграти обидві гонки.
Але напередодні старту через курйозний випадок до Львова не приїхало відразу два учасники (перебуваючи за кордоном, пілоти не розрахували з часом), і в результаті до старту готові були лише шість спортсменів. А це вже міняло справу. В українському «кільці» кількість зароблених балів залежить від кількості стартуючих, а в цьому випадку навіть у разі перемоги Юнашева у нього зберігався дефіцит у 9 очок! В останній момент команда Сергія все ж знайшла сьомого пілота. Почавши свій шлях до захисту титулу, Юнашев виграв перший заїзд, але на старт другого вийшло лише шість машин – з гонки знявся Василь Водолага.
Таким чином переможець гран-прі Львова у класі Лада-1500 при своїх трьох тріумфах проти двох у конкурента став тільки срібним призером чемпіонату, програвши у підсумку Олександру Іванченку лише одне очко!
Переможець чемпіонату у класі Лада-1600 Валерій Жовтоног також зміг очолити турнірну таблицю лише завдяки командній тактиці. Але в цьому випадку вона застосовувалася прямо на трасі. Одного з трьох претендентів на титул у цьому класі – Василя Водолагу, що стартує на більш слабкій 1,5-літровій «вісімці», чекало потрійне протистояння. У перший день він зійшовся в дуелі з на той момент лідером чемпіонату Русланом Сєровим. Їх боротьба закінчилася аварією Сєрова, за що Василь отримав від суддів попередження.
Сєров не зміг стартувати наступного дня, але візаві Водолаги цього разу став Володимир Апостолюк, який не претендував на титул: упродовж заїзду він уміло утримував позаду себе Василя, попутно пропустивши вперед Жовтонога, який зміг обігнати Водолагу.
Та невдовзі (не без невеликого контакту) Василь зумів випередити Апостолюка, але чергова спроба обгону на Жовтонога закінчилася аварією, внаслідок якої машина Водолаги наскочила на бордюр і злетіла в повітря! Добре, що ні пілот, ні глядачі, котрі стояли поруч, не постраждали. Апостолюк ще раз пропустив вперед Жовтонога, який став чемпіоном, не здобувши в сезоні жодної перемоги на етапі.
Прикро, але цього року кільцевий чемпіонат України регресував. Через малу кількість учасників так і не відбулися чемпіонати як формул, так і в кузовному класі – 2000. Практично відсутні на етапах і глядачі, за винятком міських етапів, як у тогорічній Одесі і нинішньому Львові.
{social}
{iarelatednews articleid="801,785,756,659,638"}

Developed in conjunction with Joomla extensions.