Ралі Фінляндії: два з трьох українських екіпажів на фініші

altЕтап світової першості Neste Oil Rally Finland завершився – два екіпажі команди Mentos Ascania Racing дісталися до фінішу. Валерій Горбань і Вадим Чернега фінішували 7-ми, Олексій Кікірешко і Сергій Ларенс посіли 8-й рядок протоколу, вперше піднявшись в очкову зону PWRC.
Олександр Салюк і Павло Черепін припинили свій виступ ще у другий день ралі. На першій же спецділянці екіпаж потрапив в серйозну аварію, невдало долаючи трамплін. Автомобіль кілька разів перекинувся і був істотно пошкоджений, а штурману знадобилася допомога медиків. Павло Черепін був відправлений у місцеву лікарню, де лікарі виключили пошкодження хребта. 
Завершальний день цієї гонки пройшов для наших екіпажів без особливих потрясінь – попри те, що 140-кілометрова секція була найдовшою з усіх. Чого не скажеш про інших учасників заліку PWRC: кількість сходів значно скоротила підсумковий протокол цієї серії – на фініш 22-ї спецділянки прибуло 9 екіпажів із 16-ти, які стартували у четвер. Команда, яка дебютує в цьому сезоні, не може розраховувати на конкурентну боротьбу на рівних з учасниками чемпіонату світу на такій неймовірній трасі – на фініші українці значно поступилися своїм зарубіжним колегам. Тому головним досягненням Mentos Ascania Racing вважає не стільки зайняті рядки турнірної таблиці, скільки, у першу чергу, набуття досвіду: за три дні спортсмени проїхали 314 найшвидших у світі бойових кілометрів.
«Головна проблема нашого екіпажу, яка дуже чітко була видна на цій гонці, полягала в недовірі до відстаней у легенді, – поділився своєю думкою штурман Валерія Горбаня Вадим Чернега. – Вона виникла через особливості запису і обробки інформації: за допомогою спеціального приладу записувати стенограму необхідно з точністю до метра. А на таких швидкостях кожен з цих метрів має величезне значення. Нам було складно достовірно оцінити відстані, і особливо довжину дуг поворотів. Через це ми перестраховувалися, і в підсумку це вилилося у великі втрати часу».
«Нам не вдалося фінішувати у цій гонці, – сказав Олександр Салюк. – Тому мені важко проаналізувати, як би склалася моя боротьба з цією трасою. Але одне можу сказати точно: якщо б у мене була така можливість, я з величезним задоволенням прямо зараз спробував би проїхати її всю. І я сподіваюся, що так і буде у майбутньому ». Крім цього, ми раді повідомити, що Павло Черепін вже залишив лікарню і провів заключний день ралі разом з командою.
Для Олексія Кікірешка Ралі Фінляндії багато в чому виявилося дебютним: наш пілот вперше дістався до залікової зони, а також вперше стартував на закордонній гонці з новим штурманом.
У першій трійці заліку PWRC категоричних змін не відбулося. Лідерство Хейдена Паддона в заключному етапі Neste Oil Rally Finland ніхто з найближчих конкурентів заперечити не зміг: у третій день гонки чемпіон забезпечив собі відрив майже у півтори хвилини. Щоправда, до фінішу Хейден трохи зменшив темп і «подарував» переслідувачам 40 секунд. Зате за його спиною відразу три гонщики боролися за місце на подіумі: Юкка Кетомякі, Патрік Флодін і Ярко Нікара. У результаті срібло гонки дісталося Нікарі, а бронзу повіз Флодін. Кетомякі не вистачило до третього місця лише 5,5 сек.
Для команди Mentos Ascania Racing фінське ралі склалося непросто, тим не менш, у свій дебютний сезон в чемпіонаті PWRC двом нашим екіпажам вдалося дійти до фінішу однієї з найшвидших гонок у світі. Команда придбала важливі напрацювання, гонщики заробили певний багаж очок, з яким вони продовжать боротьбу на наступних етапах.
{social}
{iarelatednews articleid=»719,717,684,591,533″}

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *