Українські екіпажі стартували на ралі Португалії

Перший бойовий день другого етапу чемпіонату P-WRC, Rally de Portugal, найбільше задоволення доставив глядачам: у столиці Португалії, вулицями Лісабона, пройшла яскрава супер-спецділянка, що зібрала багатотисячний натовп уболівальників. Завершивши міську супер-спецділянку, три екіпажі команди Mentos Ascania Racing відзначилися на першому пункті фінішного контролю в цій гонці.
Організатори досить далеко рознесли географічну локацію основних подій ралі – тестовий шейкдаун відбувся в околицях Фаро, близько 300 км від Лісабона. Вранці екіпажі команди Mentos Ascania Racing вирушили в дорогу, щоб виступити у столиці. Супер-спецділянці передувала традиційна фотосесія учасників та урочисте відкриття етапу.
Підсумки міського проїзду не можна назвати показовими – гонка тільки починається, пройдено лише три з лишком кілометри (із трьох з гаком сотень!), які мало впливають на підсумкове становище екіпажів. Тим не менше, і під час супер-спецділянки можуть трапитися непорозуміння. Виявилося, що Олександр Салюк і Павло Черепін за підсумками міської СД фінішували… останніми в заліку P-WRC з результатом 4:09.0! Наші гонщики помітили розбіжність протоколу зі своїми даними і звернулися в суддівську колегію.
З’ясувалося, що «зайву» хвилину українському екіпажу записали помилково – судді обіцяють виправити цю помилку у наступних протоколах. І наш екіпаж, пам’ятаючи шведський досвід, який навчив команду не здаватися під натиском перших невдач, максимально зосереджений на майбутніх трьох основних днях. А як вирішиться це протокольне непорозуміння, ми дізнаємося з офіційних даних найближчим часом.
А тим часом Валерій Горбань і Сергій Ларенс записали у свій актив 12-й час у P-WRC (3:16,3). А третій екіпаж команди, Олексій Кікірешко-Вадим Чернега, розмістився на 14-й сходинці: усі екіпажі команди зберігали у четвер помірний темп напередодні решти дистанції. Колектив же лідерів заліку після першої спецділянки виглядав передбачувано: першим фінішував Андерс Грондаль (3:02,8), другу позицію зайняв Ніколас Фукс (3:03,6), замкнув трійку Патрік Флодін з часом 3:05,7.
«На місцевих дорогах дуже специфічний грунт, що має високу абразивність, трапляються великі і гострі камені, – поділився своїми міркуваннями старший механік команди Олександр Пташник. – Ми готові до планових замін захистів і елементів підвіски упродовж цих трьох днів». У п’ятницю екіпажам належить проїхати 132 бойових кілометри і 514 км загальної дистанції.
rally-Salyuk-Cherepin-Solberg-1Перший бойовий день другого етапу чемпіонату P-WRC, Rally de Portugal, найбільше задоволення доставив глядачам: у столиці Португалії, вулицями Лісабона, пройшла яскрава супер-спецділянка, що зібрала багатотисячний натовп уболівальників. Завершивши міську супер-спецділянку, три екіпажі команди Mentos Ascania Racing відзначилися на першому пункті фінішного контролю в цій гонці.
Організатори досить далеко рознесли географічну локацію основних подій ралі – тестовий шейкдаун відбувся в околицях Фаро, близько 300 км від Лісабона. Вранці екіпажі команди Mentos Ascania Racing вирушили в дорогу, щоб виступити у столиці. Супер-спецділянці передувала традиційна фотосесія учасників та урочисте відкриття етапу.
Підсумки міського проїзду не можна назвати показовими – гонка тільки починається, пройдено лише три з лишком кілометри (із трьох з гаком сотень!), які мало впливають на підсумкове становище екіпажів. Тим не менше, і під час супер-спецділянки можуть трапитися непорозуміння. Виявилося, що Олександр Салюк і Павло Черепін за підсумками міської СД фінішували… останніми в заліку P-WRC з результатом 4:09.0! Наші гонщики помітили розбіжність протоколу зі своїми даними і звернулися в суддівську колегію.
З’ясувалося, що «зайву» хвилину українському екіпажу записали помилково – судді обіцяють виправити цю помилку у наступних протоколах. І наш екіпаж, пам’ятаючи шведський досвід, який навчив команду не здаватися під натиском перших невдач, максимально зосереджений на майбутніх трьох основних днях. А як вирішиться це протокольне непорозуміння, ми дізнаємося з офіційних даних найближчим часом.
А тим часом Валерій Горбань і Сергій Ларенс записали у свій актив 12-й час у P-WRC (3:16,3). А третій екіпаж команди, Олексій Кікірешко-Вадим Чернега, розмістився на 14-й сходинці: усі екіпажі команди зберігали у четвер помірний темп напередодні решти дистанції. Колектив же лідерів заліку після першої спецділянки виглядав передбачувано: першим фінішував Андерс Грондаль (3:02,8), другу позицію зайняв Ніколас Фукс (3:03,6), замкнув трійку Патрік Флодін з часом 3:05,7.
«На місцевих дорогах дуже специфічний грунт, що має високу абразивність, трапляються великі і гострі камені, – поділився своїми міркуваннями старший механік команди Олександр Пташник. – Ми готові до планових замін захистів і елементів підвіски упродовж цих трьох днів». У п’ятницю екіпажам належить проїхати 132 бойових кілометри і 514 км загальної дистанції.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *