Микола Пащинський на подіумі етапу чемпіонату Європи з мотокросу

3-й етап чемпіонату Європи з мотокросу (клас Open), який завершився у Брежице (Словенія), приніс позитивний результат Миколі Пащинському, який завдяки 4-му і 3-му місцям у двох заїздах піднявся на підсумковий подіум. У генеральній класифікації Микола, який через травму пропускав 2-й етап, піднявся на 7-му позицію. Ще один український гонщик Роман Морозов провів етап не дуже вдало і опустився в загальному заліку з третьої на четверту позицію.
Неприємності у Романа трапилися ще дорогою до Словенії, коли зламалася машина. У підсумку українець не встиг до першої тренувальної практики, що позначилося на його результатах на тренуваннях і у кваліфікації. На другому тренуванні Роман лише почав своє знайомство з трасою, що вилилося в 17-те місце і більше чотирьох секунд відставання на колі від лідера. На жаль, у кваліфікації наш спортсмен відкотився на 19-те місце, але величезний досвід Романа допоміг йому підправити ситуацію і компенсувати пізній приїзд на трасу в основних заїздах.
У Миколи Пащинського перший день змагань пройшов більш продуктивно. Вже до кінця першої практики йому вдалося показати третій час, який поступався часу лідера, чеха Петра Бартоша пів секунди на колі.
У другій тренувальній практиці Микола знову був третім, а от лідери помінялися місцями – місцева зірка Сашо Кражелі показав дуже високу швидкість і привіз секунду Бартошу і 1,4 секунди Пащинському.
Дуель Бартоша і Кражелі продовжилася і в кваліфікаційному заїзді – більш досвідчений чех взяв реванш, але виграв він трохи менше однієї десятої секунди. Третій результат показав хорват Ненад Сипек, якому вдалося на 0,1 секунди випередити Пащинського.
Уночі перед гонками пройшов дощ і траса на відміну від кваліфікаційного дня поважчала. На ранковому «розігріві» найшвидшим був вже лідер чемпіонату Євген Тилецький, який напередодні на сухому треку не зміг увійти навіть у топ-5. Білорус довів у цьому році, що в грязьових перегонах відчуває себе, як риба у воді. Всі чотири його перемоги були здобуті саме у складних погодних умовах.
Однак до старту першого заїзду траса встигла підсохнути, що автоматично підвищило шанси лідерів кваліфікації, в число яких входив і Микола Пащинський. Старт першого заїзду виграв місцевий герой, чинний чемпіон Словенії, Сашо Кражелі. За ним пілоти розташувалися в наступному порядку: латиш Том Мацукс, чех Петр Бартош, хорват Ненад Сіпек, ще один латиш Нікс Апфельбаумс, словенець Петр Ірт, і нарешті, на сьомому місці йшов Пащинський. На хвості у Миколи повис Євген Тилецький. Роман Морозов замкнув стартову десятку. До кінця другого кола Петр Бартош вирвався на друге місце і спробував атакувати Кражелі, але той був нестримним і виграв гонку від старту до фінішу, привізши чеху 9 секунд.
Микола Пащинський на 6-му колі пройшов Нікса Апфельбаумса, і вийшов на шосте місце. На 9-му колі латиш Мацукс вибуває, і Микола переміщається на п’яту позицію. Попереду було ще пів заїзду, а дістатися до заповітного подіуму заважали Ненад Сіпек і Петр Ірт. Українцю знадобилося сім кіл, щоб ліквідувати відставання у 8 секунд від Петра Ірта і обігнати його. Чотири кола Микола намагався дістати Сіпека, але гандикап у півтори секунди так і зберігся до фінішу. Роман Морозов на початку гонки відкотився на 11-ту позицію, але до фінішу зумів дістатися до 9-го місця.
Євген Тилецький вперше не виграв в нинішньому чеміонаті. Більше того, посівши шосте місце, білорус поступився лідеру на фініші майже хвилину.
Старт другої гонки був схожий на перший, знову ті ж пілоти задавали тон, з тією лише різницею, що Микола Пащинський цього разу «від’їхав» не сьомим, а п’ятим, що давало йому можливість витрачати менше часу на додаткові обгони в боротьбі за місце на подіумі. Вже на п’ятому колі українець вибрався не четверте місце, а на шостому зробив те, що не вдалося в заключній частині першої гонки – обігнав Ненада Сіпека і поїхав третім. Далі слід зазначити, що темп, в якому їхала перша трійка (Кражелі-Бартош-Пащинський), виявився не під силу основній масі пілотів. Бартош показав себе справжнім бійцем і кліщами вчепився в Кражелі, пресуючи його до самого фінішу. На передостанньому, 19-му колі, коли здавалося б, сили повинні бути на межі, чех показав найкращий час у гонці і обігнав-таки словенця, що й принесло йому перемогу на етапі. Микола Пащинський спокійно їхав третім, тому що пара лідерів була недосяжна, а четвертий пілот заїзду, Євген Тилецький, був на дуже комфортній і безпечній відстані позаду (25-27 секунд).
Роман Морозов після невдалого старту (14-те місце) у ході заїзду зміг поліпшити своє становище на 4 позиції. Ще два українці, Микола Чен і Ігор Любомирський не змогли заробити очок, адже обидва рази фінішували за межами топ-20.
Перемігши у Брежице, Петр Бартош впритул наблизився до Тилецького в загальному заліку, і через тиждень, в українському Пирогово, напевно, буде штурмувати вершину загального заліку. На швидкісній київській трасі він традиційно сильно виступає, і навряд чи наступний уїк-енд стане винятком. Не менш мотивованими будуть і українські гонщики. Микола Пащинський постарається на очах у своїх уболівальників продовжити сходження генеральною класифікацією. Тим більше, що в його багажі є перемоги у Пирогово на європейських етапах.
Після травми, отриманої на 1-му етапі в Росії, Олександр Пащинський постарається проявити себе з найкращого боку на домашній трасі і отримати певну сатисфакцію за невдачу на стартовому етапі чемпіонату Європи. Ну, а Роман Морозов має відмінні шанси повернутися у топ-3 загального заліку на добре знайомій домашній трасі, де перемагав неодноразово своїх європейських суперників.
за матеріалами motosport.ua
alt3-й етап чемпіонату Європи з мотокросу (клас Open), який завершився у Брежице (Словенія), приніс позитивний результат Миколі Пащинському, який завдяки 4-му і 3-му місцям у двох заїздах піднявся на підсумковий подіум. У генеральній класифікації Микола, який через травму пропускав 2-й етап, піднявся на 7-му позицію. Ще один український гонщик Роман Морозов провів етап не дуже вдало і опустився в загальному заліку з третьої на четверту позицію.
Неприємності у Романа трапилися ще дорогою до Словенії, коли зламалася машина. У підсумку українець не встиг до першої тренувальної практики, що позначилося на його результатах на тренуваннях і у кваліфікації. На другому тренуванні Роман лише почав своє знайомство з трасою, що вилилося в 17-те місце і більше чотирьох секунд відставання на колі від лідера. На жаль, у кваліфікації наш спортсмен відкотився на 19-те місце, але величезний досвід Романа допоміг йому підправити ситуацію і компенсувати пізній приїзд на трасу в основних заїздах.
У Миколи Пащинського перший день змагань пройшов більш продуктивно. Вже до кінця першої практики йому вдалося показати третій час, який поступався часу лідера, чеха Петра Бартоша пів секунди на колі.
У другій тренувальній практиці Микола знову був третім, а от лідери помінялися місцями – місцева зірка Сашо Кражелі показав дуже високу швидкість і привіз секунду Бартошу і 1,4 секунди Пащинському.
Дуель Бартоша і Кражелі продовжилася і в кваліфікаційному заїзді – більш досвідчений чех взяв реванш, але виграв він трохи менше однієї десятої секунди. Третій результат показав хорват Ненад Сипек, якому вдалося на 0,1 секунди випередити Пащинського.
Уночі перед гонками пройшов дощ і траса на відміну від кваліфікаційного дня поважчала. На ранковому «розігріві» найшвидшим був вже лідер чемпіонату Євген Тилецький, який напередодні на сухому треку не зміг увійти навіть у топ-5. Білорус довів у цьому році, що в грязьових перегонах відчуває себе, як риба у воді. Всі чотири його перемоги були здобуті саме у складних погодних умовах.
Однак до старту першого заїзду траса встигла підсохнути, що автоматично підвищило шанси лідерів кваліфікації, в число яких входив і Микола Пащинський. Старт першого заїзду виграв місцевий герой, чинний чемпіон Словенії, Сашо Кражелі. За ним пілоти розташувалися в наступному порядку: латиш Том Мацукс, чех Петр Бартош, хорват Ненад Сіпек, ще один латиш Нікс Апфельбаумс, словенець Петр Ірт, і нарешті, на сьомому місці йшов Пащинський. На хвості у Миколи повис Євген Тилецький. Роман Морозов замкнув стартову десятку. До кінця другого кола Петр Бартош вирвався на друге місце і спробував атакувати Кражелі, але той був нестримним і виграв гонку від старту до фінішу, привізши чеху 9 секунд.
Микола Пащинський на 6-му колі пройшов Нікса Апфельбаумса, і вийшов на шосте місце. На 9-му колі латиш Мацукс вибуває, і Микола переміщається на п’яту позицію. Попереду було ще пів заїзду, а дістатися до заповітного подіуму заважали Ненад Сіпек і Петр Ірт. Українцю знадобилося сім кіл, щоб ліквідувати відставання у 8 секунд від Петра Ірта і обігнати його. Чотири кола Микола намагався дістати Сіпека, але гандикап у півтори секунди так і зберігся до фінішу. Роман Морозов на початку гонки відкотився на 11-ту позицію, але до фінішу зумів дістатися до 9-го місця.
Євген Тилецький вперше не виграв в нинішньому чеміонаті. Більше того, посівши шосте місце, білорус поступився лідеру на фініші майже хвилину.
Старт другої гонки був схожий на перший, знову ті ж пілоти задавали тон, з тією лише різницею, що Микола Пащинський цього разу «від’їхав» не сьомим, а п’ятим, що давало йому можливість витрачати менше часу на додаткові обгони в боротьбі за місце на подіумі. Вже на п’ятому колі українець вибрався не четверте місце, а на шостому зробив те, що не вдалося в заключній частині першої гонки – обігнав Ненада Сіпека і поїхав третім. Далі слід зазначити, що темп, в якому їхала перша трійка (Кражелі-Бартош-Пащинський), виявився не під силу основній масі пілотів. Бартош показав себе справжнім бійцем і кліщами вчепився в Кражелі, пресуючи його до самого фінішу. На передостанньому, 19-му колі, коли здавалося б, сили повинні бути на межі, чех показав найкращий час у гонці і обігнав-таки словенця, що й принесло йому перемогу на етапі. Микола Пащинський спокійно їхав третім, тому що пара лідерів була недосяжна, а четвертий пілот заїзду, Євген Тилецький, був на дуже комфортній і безпечній відстані позаду (25-27 секунд).
Роман Морозов після невдалого старту (14-те місце) у ході заїзду зміг поліпшити своє становище на 4 позиції. Ще два українці, Микола Чен і Ігор Любомирський не змогли заробити очок, адже обидва рази фінішували за межами топ-20.
Перемігши у Брежице, Петр Бартош впритул наблизився до Тилецького в загальному заліку, і через тиждень, в українському Пирогово, напевно, буде штурмувати вершину загального заліку. На швидкісній київській трасі він традиційно сильно виступає, і навряд чи наступний уїк-енд стане винятком. Не менш мотивованими будуть і українські гонщики. Микола Пащинський постарається на очах у своїх уболівальників продовжити сходження генеральною класифікацією. Тим більше, що в його багажі є перемоги у Пирогово на європейських етапах.
Після травми, отриманої на 1-му етапі в Росії, Олександр Пащинський постарається проявити себе з найкращого боку на домашній трасі і отримати певну сатисфакцію за невдачу на стартовому етапі чемпіонату Європи. Ну, а Роман Морозов має відмінні шанси повернутися у топ-3 загального заліку на добре знайомій домашній трасі, де перемагав неодноразово своїх європейських суперників.
за матеріалами motosport.ua, фото — motocrossactionmag.com
{social}

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *