У столиці вітчизняного мотокросу, у Чернівцях, стартував чемпіонат України з мотокросу серед дорослих. Гарна погода і відмінний стан треку дозволили повною мірою отримати задоволення – як спортсменам, так і глядачам.
У нинішньому сезоні змінена система проведення змагань. По-перше, скасовано клас «Абсолют», по-друге, класи «Open» і 150 сс їдуть разом, по-третє, кваліфікація проходить не як гонка, а як тренування, в ході якого засікаються найкращі результати спортсменів. І, нарешті, остання глобальна зміна – після «засічки» топ-20 пілотів з класів OPEN і 150 сс утворюють групу «А», а інші гонщики – групу «В». У групах проводиться по два заїзди, за якими визначаються найсильніші. Попри те, що два класи їдуть разом, залік ведеться окремо.
Перед кваліфікацією пройшли два вільні тренування, в яких обидва рази найкращий час показав Олександр Пащинський. Також обидва рази другим був його двоюрідний брат Микола. А ось третій результат спершу був за Романом Морозовим, після чого перекочував до Андрія Маханькова.
У кваліфікаційній сесії ситуація у трійці лідерів не змінилася: знову Олександр Пащинський показав найкращий час, Микола Пащинський програв йому 0,663 секунди, а Андрій Маханьков знову випередив Романа Морозова, відставши від лідера на 1,492 секунди.
Старт першого залікового заїзду вийшов цілком прогнозованим: перша четвірка пілотів, яка показала напередодні у кваліфікації найкращі результати, захопила лідируючі позиції. Порядок був наступним: Олександр Пащинський, Микола Пащинський, Роман Морозов і Андрій Маханьков. Чесно кажучи, мало хто очікував, окрім самих спортсменів, що у вищеназваному порядку щось зміниться до фінішу.
Олександр Пащинський був найшвидшим напередодні, плюс у цей день святкував свій 27-й День народження, тому належав до числа головних фаворитів. Але з цим не був згодний його брат, який до середини заїзду зумів відібрати першу позицію, після чого тільки нарощував свою перевагу і до фінішу вона вилилася у дуже солідні 20 секунд.
У другій парі пілотів сталася міні-сенсація. Усі знали, що Роман Морозов зараз знаходиться не в оптимальних кондиціях, його турбує плече, а Андрій Маханьков тільки набирає форму після торішньої травми. Але навряд чи хтось очікував, що Андрій витримає боротьбу з Романом упродовж усього заїзду і зуміє посісти третє місце. Маханьков зумів і записав до активу свій перший у нинішньому сезоні подіум у класі «Open». До речі, виступав він на запасному мотоциклі Миколи Пащинського, його бойовий кінь «скінчився » ще на першому тренуванні.
У представників класу 150 сс сенсацій не сталося – Ростислав Войцицький уміло реалізував свою перевагу у швидкості, виїхавши на непристойну відстань від своїх найближчих переслідувачів, Дмитра Асманова та Володимира Тарасова.
Андрій Маханьков не став зупинятися на досягнутому в першому заїзді і виграв старт другого. За ним вишикувалися Олександр і Микола Пащинські, а також Роман Морозов. Маханьков протримався у ролі лідера кілька кіл, поки до нього на відстань атаки не під’їхала трійка більш титулованих колег. Далі сталося те, що й повинно було: Андрій не витримав власного темпу, до якого поки що, напевно, не готовий, і його по черзі пройшли всі три вищезгаданих пілота.
Пізніше, під завісу гонки, Маханьков прокинувся і почав наздоганяти Морозова, але йому вдалося лише скоротити відрив до фінішного прапора до 9 секунд. У результаті Морозов, завдяки третьому місцю в другому заїзді, посів аналогічне місце за підсумками етапу. А в парі братів Пащинських ситуація повторилася аналогічно першому заїзду: знову Микола пройшов Олександра і від’їхав на пристойну відстань – у часовому еквіваленті розрив склав 9 секунд, так само, як і в парі Морозов-Маханьков. Незважаючи на те, що диктор на чернівецькому стадіоні «Суперкрос» жартома закликав Миколу поступитися у другому заїзді своєму братові, щоб таким чином привітати його з Днем народження, спортсмен був помітно швидшим і стабільнішим за старшого брата, і здобув заслужену перемогу на першому етапі.
У класі 150 сс Войцицький і Асманов підтвердили свій рівень, а ось Володимир Тарасов провалив другий заїзд. Третє місце дісталося Владиславу Фіцику, який піднявся і на підсумковий подіум етапу.
за матеріалами motosport.ua, фото motosport.ua

У нинішньому сезоні змінена система проведення змагань. По-перше, скасовано клас «Абсолют», по-друге, класи «Open» і 150 сс їдуть разом, по-третє, кваліфікація проходить не як гонка, а як тренування, в ході якого засікаються найкращі результати спортсменів. І, нарешті, остання глобальна зміна – після «засічки» топ-20 пілотів з класів OPEN і 150 сс утворюють групу «А», а інші гонщики – групу «В». У групах проводиться по два заїзди, за якими визначаються найсильніші. Попри те, що два класи їдуть разом, залік ведеться окремо.
Перед кваліфікацією пройшли два вільні тренування, в яких обидва рази найкращий час показав Олександр Пащинський. Також обидва рази другим був його двоюрідний брат Микола. А ось третій результат спершу був за Романом Морозовим, після чого перекочував до Андрія Маханькова.
У кваліфікаційній сесії ситуація у трійці лідерів не змінилася: знову Олександр Пащинський показав найкращий час, Микола Пащинський програв йому 0,663 секунди, а Андрій Маханьков знову випередив Романа Морозова, відставши від лідера на 1,492 секунди.
Старт першого залікового заїзду вийшов цілком прогнозованим: перша четвірка пілотів, яка показала напередодні у кваліфікації найкращі результати, захопила лідируючі позиції. Порядок був наступним: Олександр Пащинський, Микола Пащинський, Роман Морозов і Андрій Маханьков. Чесно кажучи, мало хто очікував, окрім самих спортсменів, що у вищеназваному порядку щось зміниться до фінішу.
Олександр Пащинський був найшвидшим напередодні, плюс у цей день святкував свій 27-й День народження, тому належав до числа головних фаворитів. Але з цим не був згодний його брат, який до середини заїзду зумів відібрати першу позицію, після чого тільки нарощував свою перевагу і до фінішу вона вилилася у дуже солідні 20 секунд.
У другій парі пілотів сталася міні-сенсація. Усі знали, що Роман Морозов зараз знаходиться не в оптимальних кондиціях, його турбує плече, а Андрій Маханьков тільки набирає форму після торішньої травми. Але навряд чи хтось очікував, що Андрій витримає боротьбу з Романом упродовж усього заїзду і зуміє посісти третє місце. Маханьков зумів і записав до активу свій перший у нинішньому сезоні подіум у класі «Open». До речі, виступав він на запасному мотоциклі Миколи Пащинського, його бойовий кінь «скінчився » ще на першому тренуванні.
У представників класу 150 сс сенсацій не сталося – Ростислав Войцицький уміло реалізував свою перевагу у швидкості, виїхавши на непристойну відстань від своїх найближчих переслідувачів, Дмитра Асманова та Володимира Тарасова.
Андрій Маханьков не став зупинятися на досягнутому в першому заїзді і виграв старт другого. За ним вишикувалися Олександр і Микола Пащинські, а також Роман Морозов. Маханьков протримався у ролі лідера кілька кіл, поки до нього на відстань атаки не під’їхала трійка більш титулованих колег. Далі сталося те, що й повинно було: Андрій не витримав власного темпу, до якого поки що, напевно, не готовий, і його по черзі пройшли всі три вищезгаданих пілота.
Пізніше, під завісу гонки, Маханьков прокинувся і почав наздоганяти Морозова, але йому вдалося лише скоротити відрив до фінішного прапора до 9 секунд. У результаті Морозов, завдяки третьому місцю в другому заїзді, посів аналогічне місце за підсумками етапу. А в парі братів Пащинських ситуація повторилася аналогічно першому заїзду: знову Микола пройшов Олександра і від’їхав на пристойну відстань – у часовому еквіваленті розрив склав 9 секунд, так само, як і в парі Морозов-Маханьков. Незважаючи на те, що диктор на чернівецькому стадіоні «Суперкрос» жартома закликав Миколу поступитися у другому заїзді своєму братові, щоб таким чином привітати його з Днем народження, спортсмен був помітно швидшим і стабільнішим за старшого брата, і здобув заслужену перемогу на першому етапі.
У класі 150 сс Войцицький і Асманов підтвердили свій рівень, а ось Володимир Тарасов провалив другий заїзд. Третє місце дісталося Владиславу Фіцику, який піднявся і на підсумковий подіум етапу.
за матеріалами motosport.ua, фото — motocrossactionmag.com