
Примітка: У форматі командної гри за системою Бейкер гравці по черзі грають по одному фрейму до тих пір, поки не будуть зіграні 10 фреймів.
На офіційних турнірах, санкціонованих ВФСБ, дозволено використання автоматичної системи підрахунку очок. Ця система забезпечує ведення рахунку по фреймах відповідно до правил гри, і підрахунку очок.
Легальним вважається кидок, якщо куля відпущена гравцем і перетнула фол-лінію в напрямку ігрової зони. Кожен кидок зараховується, за винятком випадків, коли оголошується «мертвий» м’яч. Кидок повинен проводитися тільки за допомогою рук. Не допускається використання будь-яких пристосувань усередині кулі або на її поверхні (накладок, рухомих частин), що впливають на кидок.
За винятком випадків, коли зараховується падіння всіх кегель, число кегель, збитих при першому кидку кулі гравцем, відмічається в малому квадраті в лівому верхньому кутку фрейму, а число кегель, збитих при другому кидку кулі гравцем відмічається у верхньому правому куті. Якщо жодна зі стоячих кегель не збита при другому кидку в одному фреймі, на поле підрахунку очок ставиться риска (-). Рахунок за два кидки кулі в одному фреймі записується відразу ж.
Збивання всіх кегель («Страйк») зараховується, коли при першому кидку кулі в першому фреймі збиваються всі встановлені кеглі. Це відмічається знаком (Х) в малому квадраті у верхньому лівому куті фрейму в тому місці, де це було зроблено. Число очок в одному фреймі для одного страйк рівно 10 плюс число збитих гравцем кегель при наступних двох кидках кулі.
Два послідовних страйки називаються «дублем». Число очок для першого страйку рівне 20 в сумі з числом кегель, збитих при першому кидку кулі після другого страйку.
Три послідовних страйки називаються «трійкою». Число очок для першого страйку рівне 30. Для того, щоб набрати максимальну кількість очок за збиті кеглі (300), гравець повинен збити всі кеглі за 12 послідовних кидків кулі.
«Спеа» зараховується, коли кеглі, які залишаються стояти після першого кидка, збиваються при другому кидку кулі в даному фреймі. Цей кидок відмічається знаком «/» в невеликому квадраті у верхньому правому куті фрейму. Рахунок очок для «Спеа» — 10 плюс число кегель, збитих гравцем при наступному кидку кулі.
Помилка зараховується у випадку, якщо гравцю не вдалося збити всі 10 кегель після двох кидків в одному фреймі за винятком тих випадків, коли після першого кидка залишається Спліт.
Сплітом вважається група кеглів, що залишилася після першого кидка, при цьому головна кегля (1-а) збита:
Принаймні одна кегля збита між двома або більше стоячими кеглями, наприклад: 7-9 або 3-10.
Принаймні, одна кегля збита перед двома або більше стоячими кеглями, наприклад: 5-6.
Примітка: Спліт позначається «О».
Гра проходить на двох сусідніх доріжках. Гравці, що змагаються в командному заліку, «двійках», «трійках» або особистому заліку повинні грати послідовно один фрейм на одній доріжці, наступний фрейм на іншій доріжці, поки не будуть зіграні по 5 фреймів на кожній доріжці.
Примітка: У форматі командної гри за системою Бейкер, а також у змаганнях «двійок» і «трійок», гравці чергуються послідовно і в строго встановленому порядку після кожного фрейму до тих пір, поки не будуть зіграні 10 фреймів гри. Команди переходять на іншу пару доріжок після 10 фреймів.

Офіційні особи змагання мають право перенести гру або серію ігор з однієї пари доріжок на іншу в разі поломки обладнання, якщо це може стати причиною затримки в ході гри.
Кеглі вважаються збитими, якщо:
кеглі впали на майданчик для кеглів і були збиті кулею або іншими кеглями;
кеглі впали на майданчик і були збиті кеглями, що відскочили від бічної перегородки або задньої подушки;
кеглі впали на майданчик для кеглів і були збиті кегель, що відскочили від «СВІП», коли він не рухається перед тим, як прибрати збиті кеглі з майданчика;
кеглі, які нахиляються і стикаються з бічною перегородкою або задньою стінкою. У всіх цих випадках кеглі називаються «dead wood» і повинні забиратися перед наступною подачею.
У таких випадках кидок зараховується, а збиті кеглі не зараховуються, і, відповідно, очки не додаються:
куля залишає доріжку, не досягнувши кегель;
куля відскакує від задньої подушки;
кегля відскакує після контакту з тулубом, руками або ногами людини, яка відновлює кеглі;
кегля стикається з механічними пристроями для установки кеглів;
кеглі зіштовхнули під час збирання збитих кегель;
кеглі зіштовхнула людина, що прибирає збиті кеглі,
гравець робить «foul»;
кидок кулі здійснюється, коли на доріжці або в жолобі знаходяться лежачі кеглі і куля б’ється з ними до моменту виходу за поверхню доріжки.
Якщо відбувається неправомірне збивання кегель і гравець має право на додатковий кидок кулі в даному фреймі, то одна або кілька кегель, які були збиті неправомірно, повинні бути встановлені на тому місці, де вони були спочатку.
Якщо після кидка відразу ж виявляється, що одна або більше кегель неправильно встановлені, однак відсутніх кегель немає, то такий кидок і отримані очки зараховуються. Обов’язком кожного гравця є перевірка правильності встановлення кегель. Гравець може вимагати, щоб неправильно встановлені одна або більше кегель були переміщені перед кидком, в іншому випадку, установка вважається правильною.
Якщо після кидка залишилися кеглі, то вже не можна зробити перестановку. Це означає, що кеглі, зміщені механічної машиною, установником кегель, залишаються в цій зміщеній позиції і не можуть відновлючатися рукою.
Якщо кеглі відскакують і продовжують стояти на доріжці, то такі кеглі вважаються незбитими.
Тільки ті кеглі, які впали або були повністю зміщені з ігрового поля доріжки в результаті правильного кидка, будуть зараховані.
Якщо яка-небудь кегля була пошкоджена або сильно зіпсована під час гри, то вона відразу ж замінюється іншою кеглею, рівною за вагою та відповідної справжньому набору кегель. Суддя змагань визначає, чи є потреба в заміні кеглі.
Куля вважається «мертвою», якщо:
після кидка (або перед наступним кидком на тій же самій доріжці) виявляється, що не вистачає однієї або більше кегель;
людина-установник кегель що-небудь робить зі стоячими кеглями перед тим, як куля досягає кеглі;
людина-установник кегель що-небудь робить або переміщує кеглі, що впали, перед тим, як вони перестають котитися;

гравця відволік інший гравець, глядач, рухомий предмет або установник кегель в той момент, коли здійснювалася подача кулі і перед завершенням кидка. У такому випадку гравець має право вибору: зарахувати результат цього кидка або оголосити кулю «мертвою»;
кегля переміщена або впала в той момент, коли здійснювався кидок, але перед тим, як куля досягає кегель;
кинута куля зустрічає перешкоди на своєму шляху. Коли куля оголошується «мертвою», то кидок не зараховується. Кеглі повинні бути поставлені на свої місця, і гравцеві дається право повторити кидок.
Порушення правил відбувається в тому випадку, якщо гравець переступає штрафну лінію, стикається з різними частинами доріжки, обладнання або конструкцій (будівель) під час або після кидка.
Куля вважається такою, що знаходяться в грі після кидка, до того моменту, поки цей же або інший гравець не вийде на підхід, щоб зробити наступну подачу.
Якщо гравець навмисно порушує правила (здійснює заступ) у своїх інтересах, то очки, отримані за цей кидок, йому не зараховуються, і в цьому фреймі кидок йому більше робити не дозволяється.
При заступі кидок зараховується, а кеглі, які були збиті при цьому кидку, не зараховуються. Кеглі, збиті при заступі, встановлюються на свої місця, якщо гравцю, який порушив правила, дається можливість зробити додаткові кидки в цьому фреймі.
Організатори змагання повинні використовувати автоматичне пристосування — детектор (схвалений ВФСБ), який визначає факт заступа. За відсутності такого, суддя, який визначає заступ, повинен перебувати біля доріжки таким чином, щоб мати можливість повного огляду фол-лінії. Якщо автоматичний детектор фолу тимчасово не працює, то організатори змагання повинні призначити суддю або маркерів для оголошення факту заступа.
Якщо автоматичний детектор заступа або суддя, відповідальний за оголошення фолу, не визначили такого, а заступ є очевидним, то дане порушення правил реєструється і про це інформують:
обох капітанів команд або одного (кількох) гравців кожної з конкуруючих команд;
головного суддю;
офіційного представника організаторів змагань.
Апеляція до оголошення фолу приймається тільки в тому випадку, якщо:
доведено, що автоматичний пристрій-детектор фолу несправний;
є обгрунтований доказ того, що даний гравець не допустив порушення.
Куля для боулінгу є особистою власністю фірми. Забороняється використання чужих куль без дозволу власника.
Забороняється змінювати поверхню кулі для боулінгу, використовуючи абразивні речовини або рідини під час змагання. Кулі для боулінгу, змінені таким чином, вилучаються з використання у змаганні. Не забороняється використання дозволеного очисника для куль під час змагання.
Заборонено застосування різних речовин на будь-якій частині підходу, які можуть стати на заваді нормальним умовам для інших гравців. Такими забороненими речовинами є талькових порошок, пемза і смола на взуття, а також м’які гумові підошви або каблуки, які залишають сліди на підході і т.д. Забороняється використовувати тальк в зоні знаходження гравців.
При проведенні змагання потрібно, щоб підрахунок очок проводився спеціально уповноваженими на те особами для запису всіх зіграних у змаганні ігор або з використанням пристрою для підрахунку очок. Якщо неможливо забезпечити необхідну кількість таких осіб, то можна дозволити самим гравцям вести рахунок своєї гри самостійно під наглядом організаторів змагання.
При проведенні будь-якого санкціонованого ВФСБ змагання необхідно вести офіційний протокол, в якому повинні записуватися результати кожного кидка, щоб можна було контролювати рахунок гри по фреймах. Кожен гравець чи капітан команди повинен отримати роздруківку рахунку гри (картка гравця), яку він повинен підписати відразу після закінчення гри, підтверджуючи тим самим його згоду із вказаним рахунком. Після запису рахунку не допускаються будь-які зміни, за винятком тих випадків, коли в підрахунку або записі була допущена явна помилка. Ці помилки виправляються головним суддею змагання відразу після їх виявлення. Керівництво змагання має право встановити ліміт часу для виправлення помилок.
Якщо результати гри або фрейма були безповоротно втрачені в процесі обліку і не можуть бути відновлені, то зі схвалення керівництва змагання можливо переграти дану гру або фрейм, якщо це не суперечить правилам змагання.
Рахунок гравця або команди, котрі запізнилися, ведеться з того фрейму, який грається на тій доріжці або парі доріжок, на яких відповідно до регламенту їм запропоновано грати. Якщо гравець або команда грають за регламентом на окремій доріжці, то вони починають гру з найменшого фрейма, який грається в даний час в даному запуску.