Сьогодні, 17 травня в Міністерстві молоді та спорту відбувся семінар з питань спортивного маркетингу «Sport&Entertainment». Власним досвідом з представниками федерації ділились міжнародний експерт Міша Шер та засновник Sport Heroes Agency Павло Черепін.
Сьогоднішня зустріч була присвячена спортивному маркетингу, зокрема, доповідачі розповіли про етапи розробки стратегії; ефективні інструменти просування спорту як бренду; фінансовий менеджмент; структуру та систему прийняття рішення; комунікацію з цільовою аудиторією. Опираючись на власний досвід, спікери поділились вже впровадженими в інших країнах кейсами та під час панельної дискусії запропонували адаптовані до української реальності працюючі інструменти.
Як зазначив Міша Шер, спорт і фізична активність об’єднують людей різних вікових груп, допомагає створювати дружні відносини та дає відчуття приналежності до спільноти людей, які поділяють одну і ту ж пристрасть. Спорт може стати ефективним інструментом соціальної інтеграції та допомагає людям краще розуміти один одного. І хоча в кожній країні є свої унікальні особливості, проте всюди діячі спорту прагнуть одного й того ж: збільшити кількість прихильників спорту, залучити спонсорів та приваблювати увагу ЗМІ.
«Прогрес потребує дій», зауважив Міша акцентуючи увагу на тому, що в спорті як і вбудь-якій іншій діяльності, саме по собі нічого просуватися.
ТОП-5 тез виступу Міші Шер:
- Мінімум який має бути в будь-якої спортивної організації це: зручний та привабливий Веб-сайт, одна або кілька сторінок в популярних серед вашої аудиторії соціальних мережах, а також якісні маркетингові матеріали.
- Під час формування стратегії сформулюйте чіткі відповіді на запитання: Яка ваша остаточна мета (ціль)? Хто ваша аудиторія? З якими перешкодами на шляху до мети стикаєтесь ви та що заважає вашій аудиторії долучитися до вашого спорту/заходу?
- Думайте про свою аудиторію, проаналізуйте її та зрозумійте. Дізнайтесь хто ці люди, які цікавляться вашим спортом або подією, якого вони віку, статі, рівня доходу, з ким вони приходять на ваші заходи, що їм подобається або не подобається. Вивчивши свою аудиторію, ви зрозумієте чого вам не вистачає для ще більшого охоплення.
- Створюєте подію довкола змагань, дозвольте своїм фанам стати ближчими до спортсменів, дійства та вашого спорту. Сьогодні глядачу мало просто подивитися змагання. Йому необхідний постійний цікавий та ексклюзивний контент, а бажано щоб аудиторія була долучена до процесу.
- Сегментуйте свою аудиторію та формуйте різні пакети пропозицій для різних аудиторій. Інструменти для роботи зі студентами будуть різко відрізнятись від інструментів, спрямованих на залучення сімей з маленькими дітьми, або професійних спортсменів.
Прес-служба Спортивного комітету України