Українці фінішували на Abu Dhabi Desert Challenge

Закінчився один з найважчих ралі-рейдів на Землі, який дехто вважає не менш складним, ніж сам Дакар. І обидва українських учасника змогли дістатися до його фінішу.
Desert Challenge укотре підтвердив свою репутацію, і в останній день гонка проводила учасників справжньою піщаною бурею! Тим не менше, вона не зупинила українців, які пройшли крізь неї, закінчивши майже 300-кіломтрову спец-ділянку без штрафів. Обидва Вадима витратили на цей шлях близько 5,5 години, але якщо для Притуляка цей час відповідав 41-му місцю, у двох годинах від найкращого, то для Нестерчука це було 15-м показником у двох з половиною годинах відставання від першого серед позашляховиків.
Завдяки двом упевненим дням і проблемам у багатьох з учасників (а до фінішу гонки дісталося усього 20 з 35 позашляховиків, які стартували) Вадим Нестерчук піднявся в генеральній класифікації з 22-го на підсумкове 14-те місце. Його сумарне відставання від переможця склало 42,5 години, з яких 27 склали штрафи за запізнення на фініші і не прохід точок і КВ. У своїй категорії Т2, де з 10-ти екіпажів, які стартували, «вижили» шестеро, українець закінчив гонку п’ятим. Безсумнівним переможцем у Т2 став Лорент Руссо.
Француз перед останнім днем ішов на 4-му місці в абсолюті. Однак, закінчивши останній день з 12-м часом, він втратив дві години, які відсунули його на 5-те підсумкове місце. Не заробивши жодної штрафної хвилини, пілот серійного позашляховика Nissan Patrol відстав від переможця абсолюту трохи більше, ніж на 6,5 години. Що ж стосується дизельної підгрупи Т2.2, то тут першим (і 4-м у Т2) став Ілля Кузнєцов, випередивши Нестерчука на 4 години. Через аналогічні з українцем технічні проблеми з його Toyota Land Cruiser 200 і піщані пастки росіянин назбирав 23 з половиною штрафні години і закінчив гонку на одне місце вище за Вадима – 13-м.
У голові пелетону попри те, що фактично все було вирішено напередодні, трійка лідерів не зменшила обертів, особливо Жан Луї Шлессер і Леонід Новицький. Після дня на трасі, яка частково нагадувала гігантську пральну дошку з дюн висотою 2-3 метри, обидва закінчили його з пошкодженими передками їхніх машин.
Але «Лис пустелі» поставив фінальну крапку, нехай і на 2 хвилини, але випередивши Стефана Петранселя. Новицький був ще на хвилину повільніший. Для Петранселя, який випередив у підсумку на 15 хвилин Новицького і на годину Шлессера, ця перемога стала п’ятою у Desert Challenge, і за цим показником він зрівнявся з «Лисом пустелі».
У класі мотоциклів уп’яте на Desert Challenge переміг іспанець Марк Кома, причому утретє поспіль. Вадим Притуляк закінчив гонку 41-м у змішаному заліку мотоцикли-квадроцикли та 28-м у класі «450 сс». При цьому відставання Вадима-наїзника від переможця свого заліку було набагато меншим, ніж у його співвітчизника: 28,5 годин, з яких 16 склали штрафи. Але не можна забувати, що у Притуляка було жорстке падіння на самому початку 2-го етапу, де він не фінішував, за що і отримав приписку майже у 18 годин!
Але у випадку з обома українцями, які не є професійними гонщиками, а тільки любителями, вже фініш у такій складній гонці як Desert Challenge дорівнює перемозі. Досить сказати, що напередодні до всіх постраждалих додався ще один арабський екіпаж позашляховика, який після перевороту з проблемами хребтів був доставлений до лікарні. А в останній день гонки інший місцевий екіпаж, перескочивши через дюну, буквально переїхав мотоцикл турецького наїзника Сельджука Бектаса. Добре, що сам мотоцикліст отримав лише легкі садна…
autosport-abu-dhabi-desert-challenge-2011-1Закінчився один з найважчих ралі-рейдів на Землі, який дехто вважає не менш складним, ніж сам Дакар. І обидва українських учасника змогли дістатися до його фінішу.
Desert Challenge укотре підтвердив свою репутацію, і в останній день гонка проводила учасників справжньою піщаною бурею! Тим не менше, вона не зупинила українців, які пройшли крізь неї, закінчивши майже 300-кіломтрову спец-ділянку без штрафів. Обидва Вадима витратили на цей шлях близько 5,5 години, але якщо для Притуляка цей час відповідав 41-му місцю, у двох годинах від найкращого, то для Нестерчука це було 15-м показником у двох з половиною годинах відставання від першого серед позашляховиків.
Завдяки двом упевненим дням і проблемам у багатьох з учасників (а до фінішу гонки дісталося усього 20 з 35 позашляховиків, які стартували) Вадим Нестерчук піднявся в генеральній класифікації з 22-го на підсумкове 14-те місце. Його сумарне відставання від переможця склало 42,5 години, з яких 27 склали штрафи за запізнення на фініші і не прохід точок і КВ. У своїй категорії Т2, де з 10-ти екіпажів, які стартували, «вижили» шестеро, українець закінчив гонку п’ятим. Безсумнівним переможцем у Т2 став Лорент Руссо.
Француз перед останнім днем ішов на 4-му місці в абсолюті. Однак, закінчивши останній день з 12-м часом, він втратив дві години, які відсунули його на 5-те підсумкове місце. Не заробивши жодної штрафної хвилини, пілот серійного позашляховика Nissan Patrol відстав від переможця абсолюту трохи більше, ніж на 6,5 години. Що ж стосується дизельної підгрупи Т2.2, то тут першим (і 4-м у Т2) став Ілля Кузнєцов, випередивши Нестерчука на 4 години. Через аналогічні з українцем технічні проблеми з його Toyota Land Cruiser 200 і піщані пастки росіянин назбирав 23 з половиною штрафні години і закінчив гонку на одне місце вище за Вадима – 13-м.
У голові пелетону попри те, що фактично все було вирішено напередодні, трійка лідерів не зменшила обертів, особливо Жан Луї Шлессер і Леонід Новицький. Після дня на трасі, яка частково нагадувала гігантську пральну дошку з дюн висотою 2-3 метри, обидва закінчили його з пошкодженими передками їхніх машин.
Але «Лис пустелі» поставив фінальну крапку, нехай і на 2 хвилини, але випередивши Стефана Петранселя. Новицький був ще на хвилину повільніший. Для Петранселя, який випередив у підсумку на 15 хвилин Новицького і на годину Шлессера, ця перемога стала п’ятою у Desert Challenge, і за цим показником він зрівнявся з «Лисом пустелі».
У класі мотоциклів уп’яте на Desert Challenge переміг іспанець Марк Кома, причому утретє поспіль. Вадим Притуляк закінчив гонку 41-м у змішаному заліку мотоцикли-квадроцикли та 28-м у класі «450 сс». При цьому відставання Вадима-наїзника від переможця свого заліку було набагато меншим, ніж у його співвітчизника: 28,5 годин, з яких 16 склали штрафи. Але не можна забувати, що у Притуляка було жорстке падіння на самому початку 2-го етапу, де він не фінішував, за що і отримав приписку майже у 18 годин!
Але у випадку з обома українцями, які не є професійними гонщиками, а тільки любителями, вже фініш у такій складній гонці як Desert Challenge дорівнює перемозі. Досить сказати, що напередодні до всіх постраждалих додався ще один арабський екіпаж позашляховика, який після перевороту з проблемами хребтів був доставлений до лікарні. А в останній день гонки інший місцевий екіпаж, перескочивши через дюну, буквально переїхав мотоцикл турецького наїзника Сельджука Бектаса. Добре, що сам мотоцикліст отримав лише легкі садна…

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *