
Змагання проходили на Великому ставку Катерининського парку в Пушкіні (м. Санкт-Петербург). Цього року в перегонах брала участь рекордна для Росії кількість країн – дев’ять національних збірних: Україна, Білорусь, Німеччина, Росія, Італія, Латвія, Литва, Польща, Естонія. Це діти, юнаки та дівчата віком від 8 до 18 років, які змагалися у 5 вікових групах-класах. Відмінною рисою змагань цього року стала несподівано велика кількість учасниць-дівчаток. Майже в кожній збірній серед пілотів були дівчата, а в другому класі (10-11 років) їх виявилася більшість.
Тринадцятирічний Андрій Слісарчук із Черкас став третім у третьому класі. Його перемога, за словами тренерів юного гонщика, стала несподіванкою, оскільки Андрій обійшов досить добре підготовлених спортсменів з країн, де клас «Формула майбутнього» давно й успішно розвивається. Поступився він лише двом росіянам – Тимофію Нікітіну та Віктору Казімову.
Клас змагань «Формула майбутнього» народився в Росії у 1998 році. Цей проект розробила і запропонувала Петербурзька спортивно-технічна асамблея, а перша гонка відбулася в рамках всесвітньо відомої «Формули-1» у Санкт-Петербурзі в акваторії Неви у Петропавлівській фортеці.
Змагання проводяться з двох дисциплін. Спочатку – маневрування, де спортсмени показують свою майстерність керування човном. Другий етап – більш видовищний і захоплюючий паралельний слалом. Змагання проводяться на двох паралельних трасах, які розробили спеціально для цих змагань. Після проходження траси два спортсмени міняються трасами і човнами, а час двох заїздів підсумовується. Завдання пілота – максимально швидко подолати дистанцію. Додатковою дисципліною є уміння в’язати морські вузли. Змагання проводяться на час і за них присвоюються додаткові очки.
Що стосується технічного оснащення, то у класі змагань «Формула майбутнього» використовуються човни RIB (пластикове дно і надувний борт) з підвісними моторами, 1-3 клас – мотор потужністю 5-8 к.с. для 2-тактних моторів і до 10 к.с. для 4-тактних моторів з румпельним керуванням; 4-5 клас – мотор потужністю 15 к.с. з кермовим керуванням. Технічна складова «Формули» універсальна для всіх країн, і в цьому є великий плюс – у дітей немає необхідності привозити з собою на змагання човни, мотори та інше технічне забезпечення. Все це надається стороною, яка приймає змагання.
Велика увага приділяється безпеці молодих спортсменів. Швидкість човнів не перевищує 25-30 км/год. Гумовий надувний борт максимально пом’якшує удари човни зі сторонніми предметами. Конструкція човна виключає її переворот. В обов’язковому порядку спортсмен, перебуваючи у човні, повинен бути в застібнутому рятувальному жилеті і шоломі. У перших трьох (наймолодших) класах у човні зі спортсменом знаходиться досвідчений інструктор. Під час змагань чергують спеціальні бригади швидкої допомоги, які можуть оперативно зреагувати у разі будь-якого нещасного випадку. Партнер интернет-магазин Адидас в Киеве.
{social}
{iarelatednews articleid=»727,708,699,675″}