Як було оголошено у перших числа березня, українська команда «Tsunami RT» цього року планує виступити відразу в трьох італійських кільцевих серіях – Campionato Italiano GT, Porsche Carrera Cup Italia і Campionato Italiano Turismo di Serie.
Гоночний сезон стартує вже в найближчими вихідними, 15-17 квітня, коли в Валлелунзі і Адрії пройдуть перші етапи двох серій. Як уже повідомлялося, в Campionato Italiano GT буде виступати українсько-російський дует Андрія Круглика і Олексія Басова на Porsche 997 GT3 Cup, обслуговуванням якого займеться італійська стайня Petricorse MotorSport.
Італійський чемпіонат гран-туризмо проводиться вже з 1992 року і в основному представляв собою стрімкі спринтерські гонки (заїзди тривалістю від 30 до 50 хвилин) на техніці категорії GT. Помітним винятком став лише сезон 1998 року, коли організатори Campionato Italiano GT спробували перейти на багатогодинний формат — в календарі серії з’явилися такі гонки, як «1000 км Монци», «6 годин Валлелунги», «6 годин Мізано»…
Проте експеримент не увінчався успіхом і вже наступного року чемпіонат повернувся до колишнього формату змагань, хоча час від часу робилися спроби збільшити протяжність гонки до двох годин. У даний час формат етапів Campionato Italiano GT виглядає наступним чином: вільні тренування, дві кваліфікаційні сесії, за підсумками яких визначаються стартові позиції в кожному з двох 50-хвилинних заїздів. Під час гонки необхідно зробити обов’язковий заїзд у бокси на дозаправку, заміну шин і зміну пілотів.
Розподіл гоночної техніки на класи теж неодноразово змінювався, однак з 2007 року він зберігається незмінним – в італійському чемпіонаті гран-туризмо учасники можуть виступати в одній з чотирьох категорій, в залежності від рівня підготовки техніки: GT2, GT3, GT Cup і GT4.
Минулого року екіпажі Tsunami RT встигли спробувати свої сили відразу у двох класах – GT3 (на Porsche 997 GT3 Cup S) і GT Cup (на монокубковому Porsche 997 GT3 Cup з 3,6-літровим мотором), де зуміли завоювати очки. На фінальному етапі в Монці екіпаж Олексія Басова і Андрія Круглика домігся найвищого успіху для української команди в Італії – друге місце в заліку GT Cup в одному із заїздів.
У сезоні 2011 року на Басова з Кругликом чекають виступи в класі GT Cup, де представлена гоночна техніка, підготовлена для монокубкових серій – Ferrari F430 Cup/Challenge, Porsche 997 GT3 Cup і Lamborghini Gallardo. Зрозуміло, щоб зрівняти шанси учасників на настільки різній техніці, розроблено цілий перелік основних вимог для кожної моделі автомобіля окремо – мінімальна допустима вага, наявність або відсутність рестриктора і т.д.
Цей клас обіцяє стати найпопулярнішим у нинішньому сезоні – за попередніми даними, в ньому вже заявлені 18 екіпажів, приблизно стільки ж, скільки в інших класах (GT2, GT3, GT4) разом узятих. Не виключено, що упродовж сезону кількість учасників у GT Cup зросте.
Календар Campionato Italiano GT
17.04.2011 – Валлелунга
05.06.2011 – Мізано
19.06.2011 – Маджіоне
17.07.2011 – Імола
31.07.2011 – Мюджелло
18.09.2011 – Валлелунга
02.10.2011 – Мюджелло
16.10.2011 – Монца

Гоночний сезон стартує вже в найближчими вихідними, 15-17 квітня, коли в Валлелунзі і Адрії пройдуть перші етапи двох серій. Як уже повідомлялося, в Campionato Italiano GT буде виступати українсько-російський дует Андрія Круглика і Олексія Басова на Porsche 997 GT3 Cup, обслуговуванням якого займеться італійська стайня Petricorse MotorSport.
Італійський чемпіонат гран-туризмо проводиться вже з 1992 року і в основному представляв собою стрімкі спринтерські гонки (заїзди тривалістю від 30 до 50 хвилин) на техніці категорії GT. Помітним винятком став лише сезон 1998 року, коли організатори Campionato Italiano GT спробували перейти на багатогодинний формат — в календарі серії з’явилися такі гонки, як «1000 км Монци», «6 годин Валлелунги», «6 годин Мізано»…
Проте експеримент не увінчався успіхом і вже наступного року чемпіонат повернувся до колишнього формату змагань, хоча час від часу робилися спроби збільшити протяжність гонки до двох годин. У даний час формат етапів Campionato Italiano GT виглядає наступним чином: вільні тренування, дві кваліфікаційні сесії, за підсумками яких визначаються стартові позиції в кожному з двох 50-хвилинних заїздів. Під час гонки необхідно зробити обов’язковий заїзд у бокси на дозаправку, заміну шин і зміну пілотів.
Розподіл гоночної техніки на класи теж неодноразово змінювався, однак з 2007 року він зберігається незмінним – в італійському чемпіонаті гран-туризмо учасники можуть виступати в одній з чотирьох категорій, в залежності від рівня підготовки техніки: GT2, GT3, GT Cup і GT4.
Минулого року екіпажі Tsunami RT встигли спробувати свої сили відразу у двох класах – GT3 (на Porsche 997 GT3 Cup S) і GT Cup (на монокубковому Porsche 997 GT3 Cup з 3,6-літровим мотором), де зуміли завоювати очки. На фінальному етапі в Монці екіпаж Олексія Басова і Андрія Круглика домігся найвищого успіху для української команди в Італії – друге місце в заліку GT Cup в одному із заїздів.
У сезоні 2011 року на Басова з Кругликом чекають виступи в класі GT Cup, де представлена гоночна техніка, підготовлена для монокубкових серій – Ferrari F430 Cup/Challenge, Porsche 997 GT3 Cup і Lamborghini Gallardo. Зрозуміло, щоб зрівняти шанси учасників на настільки різній техніці, розроблено цілий перелік основних вимог для кожної моделі автомобіля окремо – мінімальна допустима вага, наявність або відсутність рестриктора і т.д.
Цей клас обіцяє стати найпопулярнішим у нинішньому сезоні – за попередніми даними, в ньому вже заявлені 18 екіпажів, приблизно стільки ж, скільки в інших класах (GT2, GT3, GT4) разом узятих. Не виключено, що упродовж сезону кількість учасників у GT Cup зросте.
Календар Campionato Italiano GT
17.04.2011 – Валлелунга
05.06.2011 – Мізано
19.06.2011 – Маджіоне
17.07.2011 – Імола
31.07.2011 – Мюджелло
18.09.2011 – Валлелунга
02.10.2011 – Мюджелло
16.10.2011 – Монца