Вадим Нестерчук штурмує пустелю

В Об’єднаних Арабських Еміратах триває 2-й етап Кубку світу з ралі рейдів «Abu Dhabi Desert Challenge». Ці перегони цілком і повністю проходять по пісках. Причому, по одних із найскладніших у світі. Вони рясніють найрізноманітнішими піщаними масивами і солончаками з не меншим розмаїттям дюн: від дрібної «брижі» заввишки 2-3 метри, до височенних, з багатоповерхові будинки, які Вадим Нестерчук, котрий уже виступав торік на цій гонці, фінішувавши 13-м в абсолюті і 7-м у класі Т2, охарактеризував як піщані Карпати:
«Щоб зрозуміти пісок і дюни, треба вирушати саме сюди. Тільки на «Дезерт Челлендж» приходить справжнє розуміння – як їхати по піску».
За 5 днів гонки учасникам треба пройти 2000 км. Усього в гонці бере участь 110 учасників. Цього року «Abu Dhabi Desert Challenge» зібрав зоряний склад учасників. У категорії Т1 і Т2 основна боротьба, швидше за все, розгориться між Стефаном Петранселем, Леонідом Новицьким, Жаном-Луї Шлессером, Борисом Гадасіним і, сподіваємося, Вадимом Нестерчуком, якому допомагає, як і на ралі Дакар, досвідчений російський штурман Костянтин Мещеряков.
Екіпаж української команди успішно закінчив перший етап, провівши у пісках більше 7 годин. Тим не менш, після уточнення всіх результатів, Вадим показав 21-й час у 3 годинах 42 хвилинах від найкращого і зумів укластися в норму часу, не отримавши штрафів. У загальному заліку він посідав 21-е місце і 8-е у своїй групі Т2, а також друге серед дизельних машин Т2.2, поступаючись його лідеру Майклу Зіглеру близько двох годин.
Шкода, але в понеділок у другій бойовий день гонки, Toyota Land Cruiser 200 підвела українця. Серйозні механічні проблеми, пов’язані з охолодженням двигуна, змусили його зупиниться і чекати допомоги команди. Тим не менше, якщо механіки зможуть оживити автомобіль, то втрати Нестерчука виявляться не настільки великими з точки зору позицій: він опустився усього на три в загальному заліку і по одній втратив в Т2, залишаючись третім (і останнім) серед дизельних автомобілів. Щоправда, з точки зору часових штрафів довісок за другий етап виявився дуже вагомий – 14,5 годин, з яких 11 складають штраф.
Лідирує у загальному заліку наразі легендарний француз Стефан Петрансель, який напередодні застряг у пісках, але зберіг-таки 4 хвилини відриву від росіянина Леоніда Новицького (чинного володаря Кубку світу з ралі-рейдів) і 14 хвилин від свого співвітчизника Жана-Луї Шлессера, переможця 2-го етапу.
Vadym-Nesterchuk-Desert-Challenge-1В Об’єднаних Арабських Еміратах триває 2-й етап Кубку світу з ралі рейдів «Abu Dhabi Desert Challenge». Ці перегони цілком і повністю проходять по пісках. Причому, по одних із найскладніших у світі. Вони рясніють найрізноманітнішими піщаними масивами і солончаками з не меншим розмаїттям дюн: від дрібної «брижі» заввишки 2-3 метри, до височенних, з багатоповерхові будинки, які Вадим Нестерчук, котрий уже виступав торік на цій гонці, фінішувавши 13-м в абсолюті і 7-м у класі Т2, охарактеризував як піщані Карпати:
«Щоб зрозуміти пісок і дюни, треба вирушати саме сюди. Тільки на «Дезерт Челлендж» приходить справжнє розуміння – як їхати по піску».
За 5 днів гонки учасникам треба пройти 2000 км. Усього в гонці бере участь 110 учасників. Цього року «Abu Dhabi Desert Challenge» зібрав зоряний склад учасників. У категорії Т1 і Т2 основна боротьба, швидше за все, розгориться між Стефаном Петранселем, Леонідом Новицьким, Жаном-Луї Шлессером, Борисом Гадасіним і, сподіваємося, Вадимом Нестерчуком, якому допомагає, як і на ралі Дакар, досвідчений російський штурман Костянтин Мещеряков.
Екіпаж української команди успішно закінчив перший етап, провівши у пісках більше 7 годин. Тим не менш, після уточнення всіх результатів, Вадим показав 21-й час у 3 годинах 42 хвилинах від найкращого і зумів укластися в норму часу, не отримавши штрафів. У загальному заліку він посідав 21-е місце і 8-е у своїй групі Т2, а також друге серед дизельних машин Т2.2, поступаючись його лідеру Майклу Зіглеру близько двох годин.
Шкода, але в понеділок у другій бойовий день гонки, Toyota Land Cruiser 200 підвела українця. Серйозні механічні проблеми, пов’язані з охолодженням двигуна, змусили його зупиниться і чекати допомоги команди. Тим не менше, якщо механіки зможуть оживити автомобіль, то втрати Нестерчука виявляться не настільки великими з точки зору позицій: він опустився усього на три в загальному заліку і по одній втратив в Т2, залишаючись третім (і останнім) серед дизельних автомобілів. Щоправда, з точки зору часових штрафів довісок за другий етап виявився дуже вагомий – 14,5 годин, з яких 11 складають штраф.
Лідирує у загальному заліку наразі легендарний француз Стефан Петрансель, який напередодні застряг у пісках, але зберіг-таки 4 хвилини відриву від росіянина Леоніда Новицького (чинного володаря Кубку світу з ралі-рейдів) і 14 хвилин від свого співвітчизника Жана-Луї Шлессера, переможця 2-го етапу.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *