Двома несподіваними тріумфами завершився 3-й етап чемпіонату світу з ралі «Ралі Португалії-2011». У «королівському» класі свою третю перемогу в кар’єрі і другу поспіль у Португалії відсвяткував Себастьян Ожьє, а Хайден Педдон вперше переміг у класі P-WRC за межами своєї Батьківщини – Нової Зеландії.
На радість українським уболівальникам, є чим пишатися після португальського етапу і нашим пілотам. Найскладніший третій день ралі, упродовж якого гонщикам довелося подолати понад сто бойових кілометрів, на перевірку виявився чи не найуспішнішим з трьох днів, які провели українці на заході Піренейського півострова.
Поза сумнівом, з найбільшим хвилюванням шанувальники ралі стежили за виступом Валерія Горбаня та Сергія Ларенса, які мали теоретичні шанси навіть на подіум етапу. На жаль, добитися призового місця в гонці так і не вдалося – Валерій фінішував п’ятим у заліку «Продакшн», програвши усього чотири секунди дебютанту серії, мексиканцю Гуерро. Якщо ж згадати, що у Швеції Горбаня від законного третього місця відокремило рівно стільки ж, то можна починати потроху вірити в якусь магію числа «4», що має фатальне значення для нашого пілота. Утім, в загальному заліку P-WRC Валерію вдалося позбутися від набридливої «четвірки» – за підсумками двох етапів, шведського і португальського, Горбань посідає третє місце в особистому заліку перших пілотів! Попереду нашого гонщика знаходяться тільки тріумфатори двох минулих перегонів, Мартін Семерад і Хейден Паддон. А ось Патрік Флодін і Андерс Грондаль, які виглядали фаворитами до старту сезону, практично втрачають шанси на титул 2011-го року.
Безпосередньо за Горбанем і Ларенсом фінішували їх напарники по команді «Mentos Ascaina Racing» Олександр Салюк і Павло Черепін. Суботній штраф, отриманий за пропуск двох фінальних спецділянок дня, відкинув киян на восьму позицію заліку, звідки вони навряд чи вибралися б без допомоги суперників. Фортуна розпорядилася по-своєму: Рікардо Моура і Ніколас Фукс, які випереджали Салюка, зійшли з траси на СД14 і СД15 відповідно. У той же час чинний чемпіон України не змінив свого завдання на гонку – «їхати швидко, але акуратно» – і, на відміну від більшості суперників, нітрохи не скинув гоночного темпу. Результат – три виграних допи з чотирьох можливих, шосте місце у гонці і сьоме у заліку PWRC за підсумками двох етапів.
Що ж стосується іще двох українських учасників заліку PWRC, Олексія Кікірешка і Юрія Протасова, то вони, як не прикро, вагомими досягненнями похвалитися не можуть. Протасов, який зіткнувся у суботу з проблемами в роботі коробки передач, вирішив не продовжувати гонку в неділю – і перейшов, таким чином, у категорію пілотів, які залишили ралі достроково. Кікірешко ж, хоч до фінішу ралі і дістався, але в першу десятку заліку PWRC, що дає право на отримання залікових очок, так і не потрапив.

На радість українським уболівальникам, є чим пишатися після португальського етапу і нашим пілотам. Найскладніший третій день ралі, упродовж якого гонщикам довелося подолати понад сто бойових кілометрів, на перевірку виявився чи не найуспішнішим з трьох днів, які провели українці на заході Піренейського півострова.
Поза сумнівом, з найбільшим хвилюванням шанувальники ралі стежили за виступом Валерія Горбаня та Сергія Ларенса, які мали теоретичні шанси навіть на подіум етапу. На жаль, добитися призового місця в гонці так і не вдалося – Валерій фінішував п’ятим у заліку «Продакшн», програвши усього чотири секунди дебютанту серії, мексиканцю Гуерро. Якщо ж згадати, що у Швеції Горбаня від законного третього місця відокремило рівно стільки ж, то можна починати потроху вірити в якусь магію числа «4», що має фатальне значення для нашого пілота. Утім, в загальному заліку P-WRC Валерію вдалося позбутися від набридливої «четвірки» – за підсумками двох етапів, шведського і португальського, Горбань посідає третє місце в особистому заліку перших пілотів! Попереду нашого гонщика знаходяться тільки тріумфатори двох минулих перегонів, Мартін Семерад і Хейден Паддон. А ось Патрік Флодін і Андерс Грондаль, які виглядали фаворитами до старту сезону, практично втрачають шанси на титул 2011-го року.
Безпосередньо за Горбанем і Ларенсом фінішували їх напарники по команді «Mentos Ascaina Racing» Олександр Салюк і Павло Черепін. Суботній штраф, отриманий за пропуск двох фінальних спецділянок дня, відкинув киян на восьму позицію заліку, звідки вони навряд чи вибралися б без допомоги суперників. Фортуна розпорядилася по-своєму: Рікардо Моура і Ніколас Фукс, які випереджали Салюка, зійшли з траси на СД14 і СД15 відповідно. У той же час чинний чемпіон України не змінив свого завдання на гонку – «їхати швидко, але акуратно» – і, на відміну від більшості суперників, нітрохи не скинув гоночного темпу. Результат – три виграних допи з чотирьох можливих, шосте місце у гонці і сьоме у заліку PWRC за підсумками двох етапів.
Що ж стосується іще двох українських учасників заліку PWRC, Олексія Кікірешка і Юрія Протасова, то вони, як не прикро, вагомими досягненнями похвалитися не можуть. Протасов, який зіткнувся у суботу з проблемами в роботі коробки передач, вирішив не продовжувати гонку в неділю – і перейшов, таким чином, у категорію пілотів, які залишили ралі достроково. Кікірешко ж, хоч до фінішу ралі і дістався, але в першу десятку заліку PWRC, що дає право на отримання залікових очок, так і не потрапив.