
Перевага Салюка і Червоненка над переслідувачами була настільки значною, що на фініші відрив переможців від срібних призерів, Валерія Горбаня і Андрія Ніколаєва, склав більше двох з половиною хвилин. Це тим більше вражає, що всю першу недільну секцію лідер проїхав на передньому приводі через поломку заднього редуктора. Та навіть на цих трьох допах ніхто з суперників не зміг перекрити час Салюка. Ближче за інших підібрався екіпаж Сергія Перця і Дениса Малкова, який на одному з допів програв лідеру всього чотири десяті секунди.
Власне кажучи, саме Перець і Малков, тріумфатори ралі «Ялта», і стали в підсумку бронзовими призерами ралі «Алушта», довівши, що асфальтові гонки вдаються їм найкраще. Друге місце у Валерія Горбаня, який достроково став чемпіоном країни і, за його власними словами, за відсутності головного суперника, Юрія Кочмаря, «отримав можливість трохи розслабитися». Втім, головним завданням Горбаня був успішний фініш, який дозволяв би його команді, «Mentos Ascania Racing», здобути перемогу в суперечці колективів.
Серед других пілотів чемпіоном України абсолютно несподівано для багатьох став Євген Червоненко, який повернувся в ралі після двадцятирічної перерви. Рекорд, встановлений Євгеном Альфредовичем, буде досить важко побити: ставши абсолютним чемпіоном України у 51 рік, він на два роки підняв вікову планку, раніше встановлену Олександром Салюком-старшим і Леонідом Косянчуком.
Інформація та фото – Володимир Некрасов, rally.in.ua
{social}
{iarelatednews articleid=»902,802,756″}